UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.2' ) WHERE id_article = 10877 Ausàs admet que la creació de l'àmbit territorial Penedès respon a una demanda 'històrica' ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 12:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ausàs admet que la creació de l'àmbit territorial Penedès respon a una demanda 'històrica'

Ja s'han iniciat els tràmits per crear un àmbit, que no tindrà la categoria de vegueria

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, ha dit aquest dijous a Manresa que la creació de l'àmbit territorial del Penedès és una resposta 'importantíssima' del Govern de la Generalitat a una demanda 'històrica' d'aquest territori que reclamava la modificació del Pla Territorial General de Catalunya per tal de crear un àmbit territorial de planificació propi. El conseller ha afegit que la creació d'aquest àmbit 'forma part de la planificació territorial del país però no de l'organització territorial, que és una altra qüestió'. Ausàs ha fet aquestes declaracions a Manresa on ha presidit els 25 anys del Casal de la Gent Gran

Comparteix
   

El Govern va aprovar la setmana passada l'inici dels tràmits per a la creació de l'àmbit territorial del Penedès integrat per les comarques de l'Alt Penedès, el Baix Penedès, el Garraf i la major part de l'Anoia. Aquest àmbit es farà realitat a través del projecte de llei que el Govern portarà al Parlament per aprovar el nou Pla Territorial General de Catalunya.

El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, ha fet aquestes declaracions en l'acte de celebració dels 25 anys del Casal de la Gent Gran de Manresa. Ausàs ha destacat que el casal de Manresa és un dels 190 equipaments cívics que gestiona la Secretaria d'Acció Ciutadana que es fa 'escoltar' i es fa 'notar'.

Desenes de persones han fet petit el casal durant l'acte de celebració que s'ha fet aquest dijous a la tarda. El conseller ha destacat que es tracta d'un equipament 'molt actiu' pel nombre d'activitats que s'hi impulsen.

Ausàs ha remarcat precisament la feina dels responsables del casal en el sentit que organitzen tot tipus d'activitats adaptades als temps actuals. El conseller ha subratllat que la gent gran va canviant i que 'ara es mou al compàs de l'actual societat'.






COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.