UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.114' ) WHERE id_article = 11104 Surten a la venda les entrades pel concert d'homenatge a Joan Baptista Humet ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 10:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Cultura doble fletxa

Surten a la venda les entrades pel concert d'homenatge a Joan Baptista Humet

Hi participaran Lluís Llach, Serrat, Maria del Mar Bonet i Marina Rossell entre d'altres

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Les entrades pel concert d'homenatge a Joan Baptista Humet, que els col·legues del món de la música li han preparat el 16 de desembre al Teatre Nacional de Catalunya (TNC), surten a la venda aquest dimecres. El propòsit d'aquest concert, que comptarà amb una quinzena d'artistes, entre ells Lluís Llach, Serrat, Maria del Mar Bonet, Marina Rossell, Dyango, Joan Isaac, Núria Feliu, Víctor Manuel, Ana Belén, Moncho o Pegasus, és retre tribut al compositor de la popular 'Clara', que va morir diumenge passat a causa d'una malaltia. Tots ells cantaran una selecció de la carrera d'Humet com a cantautor.

Comparteix
   

Des que es va conèixer la greu malaltia que patia Humet, els col·legues de professió van engegar un acte d'homenatge a la seva carrera musical amb l'esperança que ell pogués ser-hi. Finalment, Humet va morir abans de l'acte, però va poder veure la reacció dels seus col·legues, tal com recordava dilluns el promotor del concert, Lluís Marrasé.

Gairebé una quinzena d'artistes de la seva generació, encapçalats per Lluís Llach i Joan Manuel Serrat, acomiadaran Humet el dia 16 amb temes que formen part de la seva trajectòria, com 'Gemma', 'Fulls', 'Que no soy yo', 'Terciopelo' o 'Clara', en un recinte que es quedarà petit, segons pronosticava Marrasé, perquè l'aforament és de 800 persones, però en aquestes dates no s'ha trobat un espai més gran.

En l'homenatge, que serà presentat per Xavier Grasset i dirigit per Lluís Marrasé, tots els artistes hi actuaran de forma desinteressada i els diners recollits de les entrades, que costen entre 20 i 30 euros, aniran destinats als seus dos fills petits.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.