UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.111' ) WHERE id_article = 11121 Primera víctima mortal per l'explosió de Gavà ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 23:47 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Primera víctima mortal per l'explosió de Gavà

Mor una dona de 60 anys

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Una de les persones ferides en l'explosió de gas de Gavà ha mort aquest dijous, segons el departament de Salut. Es tracta d'una dona de 60 anys que tenia cremades en un 85% del cos i que des del primer moment va quedar ingressada a la unitat de grans cremats de l'Hospital de la Vall d'Hebron en estat molt crític. La dona ha mort quan passaven deu minuts de les vuit del matí. Continuen ingressades 22 víctimes, 17 de les quals en estat molt greu. D'aquests 22 ferits, set són menors. L'explosió es va produir aquest dimecres a la matinada en un bloc de dotze habitatges a Gavà, al barri de Ca n'Espinós i va provocar 27 ferits i ara ja, una víctima mortal.

Comparteix
   

A les 8.10 hores del matí d'aquest dijous ha mort a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron la pacient A.F.F., de 60 anys d'edat, que estava ingressada a la Unitat de Grans Cremats, on era atesa de cremades en un 85% del cos. La pacient, que estava en estat crític des del seu ingrés, ha patit una fallida multiorgànica de la qual ha estat impossible recuperar-la, segons ha informat el departament de Salut.

D'altra banda, dels 28 ferits que van ser hospitalitzats, cinc persones ja van ser donades d'alta i 22 queden ingressades: set nens (cinc amb pronòstic molt greu i dos, greu) i quinze adults (cinc de greus i deu de molt greus). A l'Hospital Universitari Vall d'Hebron continuen hospitalitzats un total de setze pacients, set nens i nou adults, vuit dels quals estan en estat molt greu i un, en estat greu. El seu estat actual és estable dins la gravetat.

A l'Hospital Universitari de Bellvitge hi ha sis pacients hospitalitzats, tres han passat a planta i tres més segueixen a la UCI, però tots ells també en estat estable.

Si no hi ha canvis significatius en l'evolució dels hospitalitzats, la propera informació sobre l’estat dels pacients ingressats a l'HUVH es farà aquest migdia.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.