UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.171' ) WHERE id_article = 11172 Ridao creu que pel PP qualsevol excusa és bona per 'carregar' contra el Govern i ERC ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 08:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ridao creu que pel PP qualsevol excusa és bona per 'carregar' contra el Govern i ERC

Continua la tempesta política provocada per Joan Tardà

Comentaris 2  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El secretari general d'ERC, Joan Ridao, ha afirmat que per al PP qualsevol excusa és bona per 'carregar contra el Govern i ERC, que és el partit que realment els fa mal que estigui a la Generalitat'. Ridao ha dit en un comunicat que el PP és 'conscient que el projecte polític d'Esquerra és el que té més ambició social i nacional i el que més molesta a la dreta espanyola'. D'aquesta manera, Ridao ha respòs a la portaveu del Partit Popular en el Congrés dels Diputats, Soraya Sáenz de Santamaría, que aquest dilluns ha carregat contra les declaracions del portaveu d'ERC al Congrés, Joan Tardà, en les quals arremetia contra la Constitució, el Tribunal Constitucional i acabava amb la frase 'mori el Borbó'.

Comparteix
   

En roda de premsa en el Congrés dels Diputats, Sáenz de Santamaría ha defensat que el PSOE i el PSC 'estan aguantant massa' per mantenir el Govern tripartit de Catalunya. En aquest sentit, Ridao ha afegit que 'de pas que erosiona el tripartit, el PP també busca danys col·laterals per a totes les altres forces progressistes'.

El secretari general d'Esquerra ha recordat que és una 'jugada' que es repeteix des de l'any 2003 i ha explicat que 'les crítiques desproporcionades, la demagògia i les conegudes tempestes polítiques alimentades per la dreta mediàtica no han tingut mai efecte i, que, sovint els ha sortit el tret per la culata'.

Joan Ridao ha apuntat que, prova d'això, és que el PP cada vegada té posicions més 'testimonials' a Catalunya. Ridao ha assegurat que és 'delirant' que el PP demani dimissions en aquestes circumstàncies tenint en compte que 'Aznar i Acebes només van assumir responsabilitats quan van perdre les eleccions'.

Ridao ha conclòs que Tardà ja ha donat explicacions i que, per tant, la polèmica 'no té cap raó de persistir’.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#2
9 de desembre de 2008, 13.09 h

dani-REUS: CiU i CiUdadanos juntament amb PPeros i sociates i pugen al carro..de la ma del SOMATEN periodístic català i de la BRUNETE mediatica espanyola. Son espanyolistes tos plegats.També es clar que tots aquest es fan dir també i a Catalunya CATALANISTES...!!..ja veus quina cosa.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
dani fletxa reus
9 de desembre de 2008, 11.33 h

Son tots els partits espanyolistes que aprofitan qualsevol raò, per atacar a CATALUNYA, i vosaltres sou socis d'un d'ells, vergonya de ERC


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.