
Clickair posarà en marxa el check-in i la tria de seients per Internet
Era una de les demandes principals dels usuaris, i suposarà una millora de la comoditat, amb importants estalvis de temps
La companyia aèria de baix cost Clickair posarà en marxa els serveis de check-in (facturació) i reserva de seient en línia entre finals d'aquest mes i principis de juliol, segons ha explicat la companyia. Fonts de Clickair han assegurat que aquests serveis via Internet, que no tindran cap cost per als usuaris, "facilitaran els viatges als clients i agilitaran algunes de les gestions més comunes a l'hora d'agafar un vol". Amb aquesta iniciativa Clickair s'acosta a la seva competidora Vueling, que ja ofereix aquests serveis des de fa més d'un any.
La societat civil continua manipulant-se per un aeroport intercontinental
Comparteix
TweetEtiquetes
Quant a la reserva de seient via Internet, es tracta d'un servei que ofereix la possibilitat als passatgers d'escollir el seient en què s'aseuran sense haver de fer la facturació presencial. Aquest servei només estarà disponible per a viatges dins de la Unió Europea.
A curt termini, la companyia també espera posar a disposició dels seus usuaris serveis exclusius per als clients de negocis, tot i que no ha volgut concretar quins seran ni en què consistiran.
Amb aquests serveis, la filial d'Iberia Clickair s'aproxima a la comoditat per al client que suposa el servei del seu competidor Vueling, que ja ofereix la facturació en línia i la tria de seients per Internet des de fa més d'un any.