UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.15' ) WHERE id_article = 11626 El conseller Nadal confia que el metro arribi al centre de Badalona l'estiu del 2010 ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 20:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El conseller Nadal confia que el metro arribi al centre de Badalona l'estiu del 2010

El perllongament de la línia 2 s'està endarrerint per treballs arqueològics

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El conseller de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat, Joaquim Nadal, ha copsat aquest dijous en quin estat es troba el perllongament de la línia 2 del metro, des de Pep Ventura fins al centre de Badalona. Les obres s'estan endarrerint més del previst com a conseqüència dels treballs arqueològics que, des de la passada primavera, es fan al subsòl del que serà la futura estació. Tot i això, Nadal confia que l'excusa de les troballes no esdevingui eterna i ha expressat el seu desig de que durant l'estiu de l'any 2010 el nou tram de la línia 2 del metro ja estigui en funcionament. 'No sé si serà al juny o al setembre, però no pot passar de l'estiu', ha sentenciat el conseller.
metro serie 9000 atm tmb
Comparteix
   

El perllongament de la línia 2 del metro fins al centre de Badalona ja acumula més de tres anys d'obres i, com a mínim, li falta un any i mig més. El tram que s'amplia, comprés entre l'actual estació de Pep Ventura i l'Illa Central, ha trobat en l'últim tram un petit entrebanc, unes troballes arqueològiques que s'estan catalogant i rescatant del subsòl, unes tasques alenteixen el procés.

El conseller de Política Territorial i Obres Públies, Joaquim Nadal, no vol que aquests treballs arqueològics siguin una excusa eterna perquè s'endarrereixi cada vegada més l'arribada del metro al centre de la ciutat de Badalona. 'M'agradaria que dins de l'estiu del 2010 ja estigui en funcionament', ha comentat el conseller.

Nadal no s'atreveix a filar més prim i assegura que els terminis es compliran tant si el nou tram de la línia 2 comença a funcionar el mes de juny o ho fa al setembre. 'Si és al maig millor, però no pot passar de l'estiu', ha afegit. Actualment les obres s'estan fent de manera simultània al que serà la futura estació, com al túnel del metro. Les obres tenen un cost de 52 milions d'euros.





COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.