UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.171' ) WHERE id_article = 11642 Saura augura una crisi política si no hi ha nou finançament ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 08:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Saura augura una crisi política si no hi ha nou finançament

Diu que la porposta de Pedro Solbes té punts positius però incompleix l'Estatut

Comentaris 2  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El conseller d'Interior i Relacions Institucionals, Joan Saura ha dit que en cas que no hi hagi acord de finançament per a Catalunya el govern de Zapatero patirà una crisi política per incompliment de l'Estatut. Saura ha afegit que des del document que va presentar Solbes a l'agost fins ara hi ha hagut importants avenços, però 'clarament insuficients'. Per Saura no hi pot haver acord de finançament a l'estat espanyol sense acord a Catalunya i s'ha mostrat confiat que tard o d'hora arribarà l'acord i que serà satisfactori.

Comparteix
   


Saura diu que si no hi ha finançament el govern de Zapatero patirà una crisi política per incompliment de l'Estatut


Segons el conseller d'Interior i Relacions Institucionals, que ha fet aquestes declaracions en una entrevista a Catalunya Ràdio, la proposta que ha presentat ara el ministre d'Economia, Pedro Solbes, té punts positius però incompleix l'Estatut 'per tant s'ha de seguir negociant', ha afegit.

Respecte les nevades que s'esperen per aquest divendres a Catalunya, Saura ha assegurat que el dispositiu que hi ha muntat és suficient i ha recordat que estan funcionant les màquines llevaneu. Saura també ha dit que el transport escolar està normalitzat i que les nevades no estan ocasionant cap col·lapse.

Pel que fa al temporal que hi va haver a Catalunya el dia de Sant Esteve, Saura ha dit que encara no s'han calculat els desperfectes i ha recordat que va ser un temporal inusual i que no se n'havia produït cap d'igual des de feia molts anys. Per a la recuperació de la zona Saura ha dit que hi ha diferents vies per obtenir recursos com subvencions del govern espanyol, el Fons de contingència del Govern o alguna partida pressupostària de la Unió Europea.

Enmig d'aquesta onada de fred, Saura ha dit que és feina dels ajuntaments procurar que cap persona dormi al carrer. El conseller ha assegurat que li consta que l'ajuntament de Barcelona ha fet molt bona feina en aquest sentit. .




COMENTARIS fletxa taronja

item
#2
11 de gener de 2009, 20.01 h

ai! shoan!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
dani fletxa reus
10 de gener de 2009, 11.19 h

I el Tripartit n o patirà cap crisi? Plegueu botiflers.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.