Dimiteix el coordinador local de C's a Tarragona perquè creu que el partit pot frenar el creixement d'UPyD
Vol que els dos partits s'uneixin per formar la ‘unitat dels no nacionalistes’
L'encara coordinador de C's de l'agrupació local de Tarragona, Miguel Ángel González, ha comunicat avui al partit la seva intenció de renunciar al càrrec i donar-se de baixa, perquè creu que la presència de la formació de Catalunya pot entorpir el creixement d'UPyD a nivell estatal. Segons ha confirmat avui el president de la federació regional de Tarragona, Juan Carlos Sánchez, la ‘falta de motivació’ de González l'ha portat a prendre la decisió de sol·licitar la baixa del partit. Sánchez ha reconegut que González creu que C's i UPyD ‘són el mateix’ i haurien de fusionar-se en un sol partit.
De fet, en un fòrum intern de coordinadors del partit, González –que ha declinat fer declaracions– ha alertat que l'‘absència de progressos’ en la col·laboració entre C's i UPyD pot portar a ‘entorpir a Catalunya el creixement del partit de Rosa Díez a Espanya’. Això, entre d'altres motius, ha provocat la seva ‘pèrdua personal d'il·lusió’.En aquest mateix fòrum, González ha opinat que C's hauria d'integrar-se a UPyD, després de ser aquesta última la més gran de les dues formacions, tot això per formar la ‘unitat dels no nacionalistes’. Tot i això, Sánchez –que defensa que C's i UPID no són el mateix– ha assegurat que González no té cap intenció d'integrar-se en el partit de Rosa Díez.
Fonts de la direcció de C's han confirmat que avui han rebut la petició de baixa de González. La coordinació local de C's a Tarragona l'assumirà de manera provisional fins al nomenament definitiu l'actual secretari i predecessor de González en el càrrec, Joaquín Maldonado, que també és conseller general del partit per Tarragona.







