UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.109' ) WHERE id_article = 12025 Les primeres marques de cotxes no assistiran al Saló Internacional de l’Automòbil de Barcelona ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 23:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Economia doble fletxa

Les primeres marques de cotxes no assistiran al Saló Internacional de l’Automòbil de Barcelona

La crisi del sector provocarà l’absència de 17 firmes entre les que es troben Seat, Audi, Volkswagen i Mercedes-Benz

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

La junta directiva de l'Associació Espanyola de Fabricants d'Automòbils i Camions ha anunciat que cap de les marques que agrupa no acudirà a la pròxima edició del Saló Internacional de l'Automòbil de Barcelona, que se celebrarà entre el 9 i 17 de maig. La crisi del sector automobílistic ha motivat aquesta decisió.
Les matriculacions d'automòbils a l'estat espanyol van caure un 28,1%, la previsió és que aquest any la xifra tampoc sigui gens positiva.
cotxe seat
Comparteix
   

El Saló, de caràcter biannual, va reunir a Barcelona un total de 44 marques. En un comunicat, expliquen que aquest tipus d'esdeveniments no es corresponen a la 'gravíssima' situació que viu el sector automobilístic i recorden que aquesta mateixa decisió ja s'ha pres a altres països.

Les marques que formen part de l'ANFAC són Audi, Citroën, Ford, Iveco-Pegaso, Mercedes, Chrysler, Nissan, General Motors, Peugeot, Renault, Santana Motor, Seat, Skoda i Volkswagen.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
Ex votant d'ERC fletxa L'Estartit
29 de gener de 2009, 19.32 h

El tripartit continua recollint èxits aclaparadors. M'hi jugo un pèssol...qué un pèssol, una bossa sencera, que l'acabaran fent a Madrid!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.