UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.111' ) WHERE id_article = 12068
Sembla que a alguns catalans, el tripartit els hi va molt be. MANS NETES I BUTXAQUES PLENES!!:
http://www.abc.es/20090131/nacional-politica/fiscalia-pide-tripartito-catalan-20090131.html
MANIPULACIO MASSIVA als mitjans pro-sociates i als mitjans pro-convergents..com no podia ser d'una altra manera. Cal diluir i fer passar BOU per ASE. Es l'estil que impera des de la transició a Catalunya.Mentre tant la bona gent, s'els escolta i s'els creu....quina pena de societat.
La crisi escombrará als inùtils dels PSOEcialistes, i amb ells, a les seues crosses. Si en condicions de bonança econòmica han més que demostrat la seua incompetència, qué cal esperar en moments de crisi profundissima?...atur i misèria, i que totes les empreses que puguin fugin corrents com qui fuig de la peste. De fet no és cap premonició, és el que ja está passant.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
