UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.153' ) WHERE id_article = 12106 La Cambra de Comerç de Lleida contrària a dividir la demarcació en dues vegueries ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 20:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Cambra de Comerç de Lleida contrària a dividir la demarcació en dues vegueries

Considera que la nova organització territorial serà una càrrega més pels empresaris

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

La Cambra de Comerç de Lleida s'ha manifestat contrària a dividir la demarcació en dues vegueries i traspassar el Solsonès a la Catalunya Central. El president de l'entitat, Joan Simó, ha declarat aquest dilluns que la divisió territorial de Catalunya en vegueries serà 'una càrrega més pels empresaris'. Segons Simó, 'el món empresarial demana que se simplifiquin les coses, i no que es carregui més l'administració amb més funcionaris a mantenir'.

Comparteix
   

Simó creu que la província de Lleida no necessita les vegueries, 'no li cal dividir-se ni perdre el Solsonès'. Simó també ha criticat que encara no es conegui quina ciutat serà la capital de la vegueria de l'Alt Pirineu i considera prioritari que abans de la divisió territorial s'enllesteixi la construcció de l'Eix Pirinenc per tenir connectades les comarques del nord de Lleida, com ja ha fet França amb les del seu sud: 'és prioritari millorar les connexions a través del Pirineu'.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
jordi fletxa l\\\'h
2 de febrer de 2009, 23.44 h

La creació de les vegueries pot estar molt bé però així ha de desparèixer algun estament administratiu com les diputacions o vegueries.Catalunya no pot pagar més funcionaris.Els recursos han de arribar a la gent!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.