directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 9 de desembre de 2022 07:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Solidaritat espera sortir 'reforçada i cohesionada' del congrés nacional que se celebrarà diumenge a Manresa

Joan Laporta assumirà el lideratge polític de SI i ocuparà el càrrec de president del subgrup parlamentari

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Els quatre diputats de Solidaritat Catalana per la Independència han fet una crida a la participació al I Congrés Nacional que se celebrarà diumenge a Manresa, on s'escolliran els principals càrrecs de responsabilitat a l'executiva de la coalició. 'Sortirem reforçats i cohesionats d'aquest congrés', ha assegurat aquest divendres Joan Laporta, que ha donat el seu suport a Uriel Bertran com a candidat a la secretaria general del partit, a Alfons López Tena com a secretari de política institucional i portaveu del subgrup al Parlament, i a Toni Strubell com a president del partit. Laporta tindrà el càrrec de president del subgrup parlamentari i assumirà el lideratge polític de la formació.
toni strubell, alfons lópez tena, joan laporta, uriel bertran, solidaritat, diputats
Comparteix
   


Etiquetes




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
atlasac fletxa Vila-real
20 de febrer de 2011, 11.31 h

Jo el que crec que TOT aquell que a aquestes altures encara ens vulga imbuïr l´erc te mala baba, molt mala baba, SI..... tants vam escomençar a tenir confiança en ERC. perquè fins a l´últim moment ens van TRAICIONAR TANT I TANT BRUTAL-MENT AQUESTS TRAÏDORS, i això no son TEORIES son per desgràcia LES VERITATS QUE EM VISCUT CREMEU, CREMEU, erc.no et defraudes, NO VOLEM DEFRAUDADORS ELS INDEPENDENTISTES


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
ENDAVANT ESQUERRA..!! fletxa REPUBLICANA de CATALUNYA.
19 de febrer de 2011, 19.51 h

#7 ESQUERRA es sempre REPUBLICANA i de CATALUNYA. El partit nacional de l'esquerra independentista catalana.. Endavant ERC..!! força ESQUERRA..!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
19 de febrer de 2011, 19.23 h

Des d'Esquerra (abans ERC), heu d'entendre que:
1) Després d'entregar la presidència de la Generalitat a un partit antiindependentista durant set anys.
2) Després de votar en contra de la ILP per convocar una consulta popular sobre la independència, que només hagués rebut l'oposició de l'advocacia de l'Estat.
3) I després de proposar la convocatòria d'un referèndum, que hagués estat rebutjat pel TC.

A molta gent que havíem votat el vostre partit, ens va tornar a bategar el cor amb ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Ivan fletxa Avinyó
19 de febrer de 2011, 18.05 h

#5 Els "in-solidaris" sí que feu pena amb el vostre culte al "messies" Laporta.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
davids fletxa catalunya
19 de febrer de 2011, 17.01 h

foteu pena els esquerdanosos..heu de fer servir els arguments de la ultradreta apañola per atacar la bona gent de SI,sou uns perdedors i ho heu sigut tota la vida,mireu i apreneu de com ho fa un autentinc partit independentista


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
19 de febrer de 2011, 14.34 h

-el congrés es farà a Manresa. No 'se celebrarà'


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Martí fletxa PONTS (parada i fonda)
19 de febrer de 2011, 13.52 h

Malament amb gent com en López Tena de (la vedet) i en Bertran (un molt poca feina) amb en Laporta de (chulo palangana ). Per desgràcia una part de l'independentisme català es amans d'aquesta patuleia., de vividors oportunistes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
pasbort fletxa Vila-real
19 de febrer de 2011, 12.05 h

Per favor....LLCR59 ajudans.....--LO SABES, Que eres un TERRORISTA? que con tu castellano MATAS ASESINAS la lengua de este pueblo?- que eres un ASESINO que con tu castellano ASESINAS la lengua de este pueblo?, que eres un CRIMINAL que con tu castellano ASESINAS la lengua de este pueblo? NOOOO no te lo han dicho NUNCA verdad? porqué será? (para que NO tengas malos pensamientos, el pensamiento para tí (el borrego) és letal a los que siempre has dado el VOTO te quieren ABORREGADO (solo un BORR... Llegir més