UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.111' ) WHERE id_article = 12179 Joves del SEPC s'encadenen a l'entrada del Departament d'Universitats en contra de Bolonya ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 20:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Joves del SEPC s'encadenen a l'entrada del Departament d'Universitats en contra de Bolonya

Creuen que el conseller Huguet s'ha desvinculat del conflicte i que el moviment estudiantil està perseguit

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Aquest matí, diversos estudiants s'han encadenat i despenjat de la façana de la seu del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya a Barcelona, mentre d'altres bloquegen l'entrada d'aquest edifici, per denunciar la persecució que pateix el moviment estudiantil. Amb aquesta acció, el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) vol denunciar l'actitud 'coactiva i de criminalització' vers les mobilitzacions i la 'desvinculació' del conseller Josep Huguet, davant el conflicte obert a les universitats catalanes.
manifestació bolonya
Comparteix
   

El SEPC vol posar de manifest el seu rebuig al comportament de diversos rectors que han permès l'entrada dels Mossos d'Esquadra a la universitat, l'expulsió de sis estudiants i l'amonestació a altres 22 per participar en les protestes i la poca implicació de la conselleria d'Innovació, Universitats i Empresa a l'hora de presentar propostes per resoldre el conflicte.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.