directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de desembre de 2024 17:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Cultura doble fletxa

Més de 60 títols anuals a labutxaca

El nou segell del Grup 62 comença amb 20 títols de renom i una promoció que regala ipods

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El nou Grup 62 ha llançat un ambiciós segell de butxaca, que sota l'etiqueta 'labutxaca', pretén convertir-se en un dels puntals de l'edició catalana amb la publicació d'entre 60 i 70 títols anuals presidits per "la qualitat literària". El nou segell de butxaca es presenta al mercat amb els seus primers 20 títols, entre els quals es troben El vigilant en el camp de sègol, de J.D. Salinger; El quadern gris, de Josep Pla; Trilogia de Nova York, de Paul Auster; Tòquio Blues, de Haruki Murakami; Cavalls cap a la fosca, de Baltasar Porcel; Pa negre, d'Emili Teixidor o L'edat de ferro, de J.M. Coetzee.
labutxaca editorial grup62
Comparteix
   


Etiquetes
El director editorial de Grup 62, Fèlix Riera, ha assegurat avui que el nou segell labutxaca vol "disposar en català de la millor literatura" i ha remarcat que és un projecte obert a altres editorials, algunes de les quals ja han mostrat "interès" per formar-hi part. Riera ha dit que aquest és el "primer projecte de caràcter transversal del grup" després de la incorporació a Grup 62 de segells com Columna, Proa o Planeta en català, amb el qual es vol "donar forma al nostre fons".

Fèlix Riera ha sostingut que aquesta col·lecció de butxaca ofereix l'oportunitat per augmentar el nombre de lectors en català amb una sèrie de llibres a un preu competitiu, el valor mitjà serà de 9 euros. L'editor ha deixat clar que no hi haurà "quota" de llibres en català i l'edició es basarà en la qualitat de les obres, independentment de l'idioma original. Així mateix, ha destacat la presència del segell en grans superfícies i lliberies de la costa, espais on fins ara els llibres en català no tenien excessiva distribució.

L'aposta de Grup 62 és ambiciosa i per aquesta raó ha invertit 120.000 euros en la campanya de màrqueting del segell, a més de fer una promoció per la qual per cada vuit llibres comprats de la col·lecció es regalarà un ipod.

L'editora de labutxaca, Eugènia Broggi, ha assegurat que preveuen vendre una mitjana de 4.000 exemplars per cada títol del segell i ha ressaltat que "no té sentit que els títols de butxaca venguin menys que la seva edició normal".

Grup 62, el fons en català de la qual és d'uns 7.500 títols, està formada pels segells Edicions 62, Empúries, Selecta, Proa, Destino, Planeta, Columna, Pòrtic, Timun Mas, Mina, Salsa Books, Sagarmata, Art 62, RACC-62, Península, Luciérnaga, El Aleph, Quinteto i Talismán, al qual se suma labutxaca.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
PP i PSOE, els partits que ens volen enfonsar

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.