UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.104' ) WHERE id_article = 12804 Puigcercós creu que s'obre una 'escletxa' per a que Catalunya tingui 'major pes i influència' al Congrés ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 05:53 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Puigcercós creu que s'obre una 'escletxa' per a que Catalunya tingui 'major pes i influència' al Congrés

Davant la possibilitat que BNG i PNB deixin de donar suport al PSOE

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

El president d'ERC, Joan Puigcercós, creu que el resultat de les eleccions basques i gallegues poden crear 'un nou escenari' a les Corts espanyoles que 'atorgui major pes i influència al conjunt de les forces polítiques catalanes a Madrid', davant de la possibilitat que PNB i BNG decideixin no donar suport al PSOE. 'El nou escenari, tot i que encara és aviat per avançar-se als esdeveniments, obre una escletxa per fer valer els nostres escons amb més força si sabem jugar les nostres cartes davant la falta de suport que pot trobar a faltar Zapatero', ha dit, en un article al seu bloc que va en la mateixa línia que la intervenció que ha fet durant la sessió de control al Parlament.
puigcercos joan
Comparteix
   

Puigcercós ha afegit que una hipotètica entesa entre PSOE i PP té 'importants esculls' i suposaria una 'manifesta incomoditat' als 25 diputats del PSC. 'No val a badar, davant la temptació de determinat socialisme de llançar-se en braços del PP', ha dit, tot fent una crida a 'rendibilitzar' la situació en favor d'aconseguir un finançament 'just' per a Catalunya.

Pel president d'ERC, 'si pressionem, si anem tots a una, si som capaços d'actuar superant qualsevol temptació partidista, els nostres vots poden comptar més que mai'. Puigcercós ha reclamat estar a 'l'alçada de les circumstàncies'.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
5 de març de 2009, 15.36 h

Cada cop me n'adono més de la saviesa que hi ha a les frases fetes i al refranys de tota la vida, n aquest cas concret:



- Qui té gana somnia pa



- No hi ha pitjor cec que el que no vol veure


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.