UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.2' ) WHERE id_article = 13010 Nou Barris es manifesta contra l'onada d'agressions feixistes ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 09:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Nou Barris es manifesta contra l'onada d'agressions feixistes

Demanen contundència policial contra un grup de caps rapats

Comentaris 2  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Uns 300 veïns del Nou Barris s'han manifestat aquest diumenge en resposta a una onada d'agressions feixistes que hi ha hagut al barri durant les darreres setmanes. Convocada per la coordinadora d'associacions de veïns i per diverses entitats del barri barceloní, la marxa ha sortit a les dotze del migdia de la plaça Virrei Amat i s'ha dirigit cap a la seu de l'Ajuntament del districte. Els veïns han reclamat la intervenció de la policia per evitar que es produeixin més agressions per part del grup de caps rapats, que tenen connexions amb partits ultres com Democracia Nacional o Alternativa Española. Els manifestants han recordat que els en els darrers dies el grup ha pegat un alumne de quinze anys de l'institut Josep Pla i a una noia de setze de l'IES Barna-Congrés.
nou barris ultres
Comparteix
   

Les agressions són obra d'un grupuscle de caps rapats d'extrema dreta que actua des de l'estiu passat al barri del Turó de la Peira. Els convocants de la marxa asseguren que els ultres estan perfectament organitzats i tenen connexions amb partits xenòfobs espanyols. Un dels violents tindria un expedient policial amb intents d'assassinat.

Segons els Mossos les darreres agressions serien 'fets puntuals' i no existeix cap problema a Nou Barris 'derivat de grups neonazis'.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#2
Josep-Maria fletxa Barcelona
16 de març de 2009, 09.15 h

O sigui que "també" els Mossos fan els ulls grossos davant els grups feixistes. Si es tractés de grups d'independentistes pacífics ja els haurien engarjolat. El respecte i la consideració que es té envers els fatxes contrasta punyentment amb la manca de respecte i la desconsideració envers l'associació de veïns de Nou Barris, que ha denunciat les agressions d'aquells grups, i envers la ciutadania en general.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Quim fletxa ppcc.
16 de març de 2009, 08.31 h

Ja n´hi ha prou d´aquest color, que aquests grupets tinguin tanta impunitat policial ja fa més que pudor, algú hauria de dimitir a més que esperen per il.legalitzar aquests partits feixistes o és que la llei de partits només tenia l´objectiu de restar vots a als nacionalistes no espanyols?.Necessitem un estat propi que vetlli per nosaltres i no un que vetlli perque ens atonyinin un dia si i l´altre també.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.