UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.10' ) WHERE id_article = 13333 Els crítics d'Unió acusen Duran de segrestar el discurs democratacristià per a la seva projecció personal ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 13:00 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els crítics d'Unió acusen Duran de segrestar el discurs democratacristià per a la seva projecció personal

Almenys cinquanta militants es donaran de baixa i estudien entrar a la Casa Gran

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El Matí, el corrent crític d'Unió Democràtica de Catalunya (UDC), es constituirà com una associació i deixarà de ser un corrent dins el partit democratacristià. Els impulsors de la iniciativa asseguren que Josep Antoni Duran i Lleida els ha menystingut i l'acusen de segrestar el discurs democratacristià només per a la seva projecció personal. Els principals membres mantindran la militància però també reconeixen que es produiran una cinquantena de baixes. El col·lectiu de tendència sobiranista es planteja acostar-se al projecte de la Casa Gran de Convergència.

Comparteix
   

Consideren que amb la creació d'una associació podran tenir més llibertat de moviments i opinió, la presentaran públicament aquest dijous a l'Ateneu Barcelonès on esperen reunir una representació transversal del catalanisme d'òrbita sobiranista. La setmana passada ja van anunciar la seva intenció de crear un web per difondre els seus posicionaments.

Segons ha informat AVUI.cat l'associació neix amb l'objectiu de difondre el pensament democratacristià i el personalisme comunitari a partir de la llibertat personal, la defensa de la nació, la promoció i el foment d'estudis, la formació en els valors, la participació activa en els debats que es generin i 'la col·laboració amb altres entitats que amb diferent naturalesa jurídica comparteixin part dels objectius de l'associació'.







Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
30 de març de 2009, 13.16 h

es....DURAN de dia ...i DURANT de nit..!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.