

La veritat es que els VOTANTS NO INDEPENDENTISTES estan que ràbien, ara ja NO poden fardar de CiU, o del PSOE, o del PP, els d´erc encara, encara en tenen de cara!! no obstant, encara hi han un FOTIME d´aquelles que VOTEN al més guapo OI Maria? SEMPRE! SEMPRE!! SEMPRE!!!el VOT INDEPENDENTISTA UNA URNA? UN VOT INDEPENDENTISTA que volen? tans s´ens enfot!!!! el que VOLEM... INDEPENDENCIA I AIXIS HO SIGNAREM TANTES VEGADES COM SIGUI POSSIBLE.
NO si encara resultarà que serà de GRAN PROFIT NO, no seré jo qui li tregui IXE interés tardiu...BEN VINGUT SIA SR. PUJOL però "ULL" que no l´INCLOGUIN com a TERRORISTA!!que de GENOCIDIS sols volen ser ELLS MATAR, ASSASSINAR el CATALA que ellos TIENEN TODOS LOS DERECHOS POR SER ECSPAÑOLES!!!.aquestes coses encara ens les diuen aquestes TV- casolanes del País Valencià ai NO, del LEVANTE FELIZ.
Ara resultarà que tot i que l'home l'han deixat sense arguments en contra de la independència i com també ha dit sempre que ell no ho era i que per tant només és un català handicapat, per què francesos, espanyols, rusos i tutti quanti bé ho són d'independentistes, ens "orientarà". Per desgràcia per al meu poble -perquè jo sí tinc un poble meu- ens orientarà cap a Madrid. Els "desmais" del President han estat doncs una artimanya per guanyar al Parlament subsidiari i ara val aconseg... Llegir més
M'he endescuidat de dir-te Sr Bufa que Pujol el que preten no és afavorir l'independentisme, ans al contrari el que preten és que els independentistes fent veure que ell mateix ja quasi ho és i el partit ho pot arribar a ser, que els independentistes vagin a CiU per després neutrelitzar-los en el magma del peix al cove i l'ara no toca in secula seculorum, amen i així anar fent majories per governar aquesta Catalunya Convergent aferrada a espanya i als interesos dels seu amics del sector n... Llegir més
Endevant Pujol i Bufa sou la mateixa persona? ho demano perquè crec que els dos necessiteu el mateix psicòleg.
Company, jo no he de sortir de cap armari, perque mai he estat a cap armari, cosa que no es pot dir presisament de Pujol. Jo visc lliurement i des que tinc us de raó defensant la independencia de Catalunya i contrariament a Pujol jo no he traït mai aquest objectiu. La resta del teu comentari crec que queda ben contestat pel comentari "8".
Potser t'oblides que Pujol és el culpable... Llegir més
Home poem ser "residuals", "independents", "residuals enganyats", "enganyats y residuals", "residuals expoliats", "expoliats y residuals", fitxis si ja opcions, pero nomes ja una sol.lucio....INDEPENDENCIA.
Els qui parlen de la gran influència de Pujol en la història de Catalunya tenen tota la raó. Pujol va aconseguir que Catalunya fos el país més corrupte de tota Europa, i aixó és un gran mèrit. I a més, l'"ABC" el va nomenar "español del año", prova del seu gran compromís amb Catalunya.
Ca l'Enric, #4, home, tranquil, no et posis nerviós. Poses la ideologia per davant i se't veu el llautó sectari, puix acabes de fer just el que fa el fals progressisme, assenyalar al comentari #3 com provinent d'algú de CiU, i en conseqüència estigmatitzar-lo, sense ni haver-lo llegit correctament.
Si llegissis amb més calma, veuries que no parla de CiU, sinó d'en Pujol i els raonaments pro-independentistes que està duent a terme. Si pretens negar la influència d'en Pujol, caus en el ... Llegir més
#5 Excuseu el ball de lletres:volia dir, evidentment, Santa Aliança (ja sabeu, aquella que inclou pomets de flors com Planeta, La Caixa, Caja Madrid...)
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet Feijóo, una tirallonga de falàcies i mentides |
|
Ramon Boixet Escàndol a l'Església Catòlica de Suïssa |