La #Catosfera, trending topic del cap de setmana
La quarta edició de les jornades s'han acomiadat amb més de 1.500 piulades · Més de 500 persones van seguir-ho per streaming
La Catosfera de Granollers ha celebrat la seva quarta edició en dues jornades aquest dissabte i diumenge en què s'han emès a la xarxa més de 1.500 piulades a través de Twitter amb el hashtag #catosfera, convertint-se en el tema més comentat del moment, el que s'anomena 'trending tòpic'. Unes 350 persones han passat per La Troca des de divendres a la tarda i més de 500 ho han seguit en directe per Internet mitjançant la retransmissió en streaming. La conferència inaugural de Genís Roca va posar l'accent en els continguts més que en les eines de la xarxa social, va destacar la importància creixent dels dispositius mòbils i va reclamar a la Generalitat que segueixi impulsant projectes perquè la ciutadania adquireixi més habilitats digitals.
Després del discurs de Genís Roca, les dues taules més concorregudes han estat la titulada 'Del blog al microblog. La revolució dels 140 caràcters' amb Saül Gordillo, director de l'ACN, Dídac Lee, directiu de l'àrea tecnològica del FC Barcelona, i Carles Capdevila, director del diari Ara, i la taula empresarial de dissabte al migdia titulada 'L'empresa catalana a les xarxes socials'. Núria Tarré, directora comercial d'Spanair, Xavier Berneda, director de màrqueting de Munich, i Albert Castellón, director general de Moritz. han donat tres punts de vista diferent sobre la presència de les empreses a les xarxes socials, tot remarcant que l'estratègia passa per incrementar les vendes però, sobretot, per crear comunitat i per reforçar la imatge de marca.Tres taules més sobre tendències, música a la xarxa i humor -la més seguida via streaming- han tancat la quarta edició de la Catosfera amb el concert final del cantautor Pau Alabajos. Cal recordar que la Catosfera és un esdeveniment que, des d'aquest 2011, dinamitza l'empresa Catmèdia, editora de directe!cat.