UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.109' ) WHERE id_article = 14057 Ridao creu que el partit de Carretero no afectaria electoralment a ERC ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 23:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ridao creu que el partit de Carretero no afectaria electoralment a ERC

'Estem convençuts que això de la independència no és d'un dia per l'altre'

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El secretari general d'ERC, Joan Ridao, ha restat importància a la possibilitat que el líder de Reagrupament.Cat (RCat), Joan Carretero, constitueixi un nou partit amb vista a les eleccions al Parlament del 2010. 'No esperem que tingui cap repercussió electoral', ha dit Ridao, que ha defensat la solidesa i l'estratègia actual del partit. 'Estem convençuts que el pes d'una sigla amb vuitanta anys de vida és una sigla no només competitiva sinó un projecte polític que ha d'anar endavant i ha de créixer' i que 'acabarà donant els seus fruits', ha afegit. Ridao també ha remarcat que ERC és un 'partit independentista i d'esquerres'. 'Només faltaria que ara ningú vingués a qüestionar aquesta condició'.

Comparteix
   

'Estem convençuts que això de la independència no és d'un dia per l'altre', ha assegurat Ridao. En els últims cinc anys, segons ha explicat el dirigent republicà, ERC ha donat passos 'decisius' amb vista al futur. Entre ells, 'sacsejar el debat territorial', 'posar sobre l'agenda política temes com el finançament, les infraestructures i el nou Estatut', ha dit Ridao, que ha considerat que Esquerra està construint 'poc a poc estructures d'Estat i construint també la nació'. Malgrat tot, es tracta d'una estratègia 'a llarg termini', que 'acabarà donant els seus fruits'.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
5 de maig de 2009, 12.45 h

Si Esquerra no es redreça crec que si que afectará i no positivament , espero qu´espavilin


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
5 de maig de 2009, 11.30 h

PEP, sí que la veuras el CARRETERO la proclamara a finals del 2010.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
marc fletxa Manlleu
5 de maig de 2009, 09.48 h

Aquesta gent viuen d'esquena a la realitat. Que no parlen amb els seus electors? que no llegeixen blocs i fòrums d'internet? que ningú els explica el que està passant pel cap dels independentistes?. ERC es quedarà a menys de 10 diputats al parlament i aquesta colla segueixen al seu núvol, quina poca vista, quina poca seriositat i quines poques ganes de guanyar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Pep fletxa Vallès Oriental
5 de maig de 2009, 09.35 h

La intependència, probablement, no es per demà.

I, probablement, jo no ho veurè.

El que no es probable es que fent passes enrera hi arribem mai.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
joanenet fletxa empuriabrava
5 de maig de 2009, 09.16 h

Ah no? Doncs tant jo com els de casa fins fa un mesos teniem pensat votar a ERC, però desde fa un temps teniem clar que votariem les CUP. Ara bé l'opció de Carretero sembla bona per tant l'escoltarem i donarem una oportunitat.. Per tant que diu el senyor Ridao? 5 vots que eren per ells passen per al senyor Carretero i aixi amb milers de catalans i catalanes.. Que potser té por senyor Ridao? De perdre la poltrona esclar..


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Ex votant d'ERC fletxa L'Estartit
5 de maig de 2009, 07.48 h

Aixó mateix diu la criminalitzada CiU, ves per on.



Ves per on que per fer de CiU ja tenim CiU.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
pet fletxa BCN
5 de maig de 2009, 07.23 h

ridao, mira el PSUC també tenia 80 anys d'història i ha acabat a les escombraries de l'història.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.