UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.14' ) WHERE id_article = 14150 Ridao no preveu tancar el finançament fins després de les europees ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 00:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ridao no preveu tancar el finançament fins després de les europees

'Preferim un no acord que un mal acord'

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El secretari general d'ERC, Joan Ridao, s'ha mostrat convençut que l'acord de finançament tampoc arribarà durant aquest mes de maig perquè el Govern espanyol 'encara no ha concretat cap xifra'. És per això que, segons Ridao, tot apunta que 'previsiblement' l'acord no arribarà fins després de les eleccions europees del 7 de juny. Així mateix, Ridao ha deixat clar que l'oferta dels 2.000 milions d'euros que va filtrar Saura continua essent insuficient. 'La xifra pel 2009 no pot ser en cap cas inferior als 2.500 milions d'euros, i en el global dels cinc anys de 3.800 euros', ha afegit.

Comparteix
   

Ridao ha assegurat que 'som on erem' perquè el govern encara no ha concretat cap xifra i, malgrat que 'tothom té urgències' per arribar a un acord 'de moment no hi ha res'.

A més, el secretari general d'ERC, durant una visita a Tortosa, ha reiterat que 'preferim un no acord que un mal acord i ens plantarem', i ha assegurat que, en aquest sentit, els tres partits que donen suport al Govern 'anem junts. 'El Govern té una fermesa a prova de bomba', ha afegit.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.