UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.171' ) WHERE id_article = 14249 Castells creu que si no hi ha un bon finançament no es podran aplicar les mesures anunciades per Zapatero ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 06:09 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Castells creu que si no hi ha un bon finançament no es podran aplicar les mesures anunciades per Zapatero

El conseller d'economia les descriu com a 'bones' però vol esperar a tenir-ne el detall

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

El conseller d’Economia i Finances de la Generalitat, Antoni Castells, ha valorat de forma positiva el conjunt de mesures anunciades pel president espanyol, José Luís Rodríguez Zapatero, durant el debat de política general, però reclama un bon finançament per poder-les portar a la pràctica. El conseller creu que poden ser 'fantàstiques' però 'cal veure com es pagaran'. Sobre el nou termini del 15 de juliol per tancar l'acord, considera que, incomplert el del 9 d'agost de 2008, el que importa és que sigui realment bo.
antoni castells, castells, economia, generalitat
Comparteix
   

En declaracions al programa 'El Cafè de la República' de Catalunya Ràdio, el conseller considera que les mesures anunciades per Zapatero són a priori 'bones', però vol esperar a tenir-ne el detall. Considera que poden ser 'fantàstiques, però que cal veure com es pagaran', en referència a aquelles que hauria d'assumir la Generalitat. Castells afegeix que 'un pot disposar dels seus diners, però no dels diners dels altres' i conclou que 'la millor manera de ser eficaços de veritat amb la gran quantitat de qüestions que s'han de fer a Catalunya, és millorar el finançament'.

Sobre el termini anunciat per Zapatero per tancar un acord global (el 15 de juliol), el conseller d'Economia recorda que 'l'acord hauria d'haver estat signat el 9 d'agost' i que ara s'ha de tancar 'com abans millor perquè ens fa falta i perquè portem massa temps donant voltes a aquest tema'. I afegeix que 'no perquè ara es digui no sé quin dia, acceptarem a corre-cuita un mal acord'.

Finalment, a la pregunta de si es creu la data marcada pel president espanyol, el conseller Castells afirma que el que es creurà són 'les aproximacions tangibles, enlloc de tantes declaracions i tantes dates' i conclou que 'no cal parlar massa; cal fer'.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
13 de maig de 2009, 13.21 h

Castells, per conservar la dignitat, havies d'haver dimitit fa messos, ara ja és massa tard. Serás recordat com un conseller indigne, al igual que tot el (des)govern.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.