UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.65' ) WHERE id_article = 14641 Badia defensa que els socialistes 'són els únics' que tenen un programa comú a nivell europeu ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 15:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Badia defensa que els socialistes 'són els únics' que tenen un programa comú a nivell europeu

Montilla diu que la dreta 'únicament' defensa els interessos de pocs

Comentaris 3  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

La candidata del PSC a les eleccions europees, Maria Badia, i el president de la Generalitat, José Montilla, han afirmat aquest dissabte al migdia a Tarragona que els socialistes són els únics que tenen un programa comú a nivell europeu. Tant Badia com Montilla han defensat la importància de tenir 'aliats' al Parlament Europeu per tal de poder dur a terme els projectes que necessita Catalunya. En aquest sentit, Montilla ha dit que els socialistes compten amb més de 200 eurosocialistes que donaran suport a les iniciatives que presentin. Ambdós líders han defensat que 'cal aprofitar la crisi econòmica per fer un altre model econòmic i social ja que l'actual no funciona'.
maria badia psc europees
Comparteix
   

Maria Badia ha defensat que el model en el que Catalunya ha viscut en els darrers anys 'ja està esgotat'. Així mateix, Badia ha defensat que el PP no pot resoldre la situació actual ni pot liderar Europa ja que 'no creu en la solidaritat'.

La líder socialista ha defensat que, en cinc anys, els socialistes han fet molt més pel català a nivell europeu que no pas els convergents en vint-i-tres.

El president de la Generalitat ha criticat tan la política del líder convergent Ramon Tremosa com dels popular Aleix Vidal-Quadras. Segons Montilla, la dreta 'únicament' defensa els interessos de pocs mentre que l'esquerra defensa els interessos de tots i més especialment dels que ho necessiten.

El president Montilla ha defensat també que Maria Badia és l'única candidata que va votar a favor de la Constitució Europea i de l'Estatut. Al mateix temps, Montilla ha insistit en que 'ara és el moment per aconseguir una Europa més potent, forta, social, compromesa i al servei de persones'.

A l'acte de Tarragona, el ministre de Treball, Celestino Corbacho ha dit que la política del PP es basa en el 'com pitjor va el país, millor'. Segons Corbacho el PP l'únic que pretén es destruir i criticar la política socialista. Davant d'aquest plantejament, el ministre ha defensat que el govern de l'estat està treballant contínuament mantenint el benestar i les polítiques socials.

Corbacho ha dit que l'Estat ha entrat a la crisi des de la globalització i que cal sortir-ne també des de la globalització i fent un projecte comú a Europa.

Unes 500 persones han assistit a l'acte socialista d'aquest dissabte on també han fet acte de presència diferents alcaldes socialistes de la demarcació així com diferents personalitats de la vida social i cultural.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#3
Guifré fletxa Catalunya
1 de juny de 2009, 21.25 h

Que tinguin un projecte comú amb el sosiolistos d'Europa suposo que vol dir qu'els sociolistes europeus són tan impresentables com ells.

I el que és veritat és qu'aquest projecte es anticatalà, i aquets barruts de ERC(SOE) encara els fan suport.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Pop fletxa Barcelona
1 de juny de 2009, 12.26 h

D'on l'han treta la tieta aquesta? El que m'enprenya dels "socialistes" és que els encanta donar lliçons de coherència. I la campanya? Tracten d'imbècils a tothom. Compte que vé la dreta! Quina dreta? La mateixa amb qui pacteu sempre que us convé? I per cert, prefereixo l'Alejo a la Badia. És més divertit que no pas la tonteta rossa. I per Catalunya és exactament el mateix.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
1 de juny de 2009, 07.46 h

Deu ser pel que diu en Montilla que tenen tants pocs miraments a l'hora de pactar i associar-se amb "la Dreta" allá a on convingui.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.