Compromís demana el vot dels progressistes decebuts amb Alarte
Morera assegura que la formació és 'la força insubornable que ha plantat cara al PP i representa un projecte sòlid i de futur per al nostre territori'
El candidat de la Coalició Compromís a la presidència de la Generalitat Valenciana, Enric Morera, ha demanat el vot dels 'molts progressistes del País Valencià que no tenen confiança en Alarte perquè no ha sabut constituir una alternativa seriosa i capaç de fer front a la dreta '. Morera s'ha referit així a les informacions aparegudes en diferents mitjans on el ministre Ramón Jáuregui o l'exsecretari general del PSPV-PSOE Joan Ignasi Pla, mostraven els seus dubtes sobre Jorge Alarte. 'Ens adrecem a tots els progressistes, inclòs Pla, per a emplaçar-los a donar-nos suport, ja que Compromís sí és la força insubornable que ha plantat cara al PP', ha conclòs Morera.
Enric Morera, ha visitat durant dimarts al matí la ciutat de Xàtiva (Costera) on ha assegurat que una de les principals preocupacions la coalició és la inserció laboral dels joves, 'els grans oblidats per les polítiques antisocials del PP i també les polítiques de dreta del PSOE'.El secretari general del Bloc Nacionalista Valencià ha destacat calen contractes de formació per a joves menors de 30 anys i més inspeccions de treball per evitar fraus Morera ha vinculat la desocupació juvenil al País Valencià amb el sistema educatiu concloent que 'és un fracàs i per això necessitem reformes urgents per a que isquen també joves formats segons les necessitats del mercat, no podem permetre que el 50% de les persones sense treball en la nostra terra, i parlem de vora 300.000 persones, són menors de 30 anys'.
En aquest sentit, cal candidat de Compromís ha dit que 'els que pateixen un sistema educatiu abandonat o els que estan sense treball ara tenen l'oportunitat de mostrar la seua indignació votant a Compromís, l'única formació 100% valenciana que defensa els interessos dels joves valencians'.
Durant la passada legislatura, l'escissió de dos diputades d'Esquerra Unida del País Valencià (EUPV) per crear Iniciativa del Poble Valencià va trencar l'anterior pacte Compromís. A les Corts Valencianes, EUPV es va mantenir amb 3 diputats mentre que el nou pacte Compromís es formava amb dos representats d'Iniciativa i dos més del Bloc.
En aquestes eleccions, Esquerra Unida concorre en solitari mentre que el Bloc i Iniciativa amb Els Verds-Esquerra Ecologista han revalidat el pacte amb el nom Coalició Compromís.







