

#4 Merces per lo de ¨xato¨ , als avis ens agrada aquest reconexement. Ara resulta que ha estat CIU qui ha ¨salvat¨a ZP. No recordeu que el govern que ha fet tot el que ha volgut en ZP ha sigut el P$C+PSOE els de ERC i els de IC-V?? Estar al govern i a l´oposicio al mateix temps es un ejercici que agrada a ERC a IC-V i al PSC pero malauradament per ells les coses son com son i avui no es pot esquitxar a CIU del malbaratamen economic resultant de les decisions politiques del Tripartit, ah, ... Llegir més
#2 Xato, que manen els teus, amb Duran al capdavant, amb baixada de pantalons per sota dels turmells. El que està passant ara és culpa del PSOE de ZP i de la incapacitat de CiU que ha salvat vint cops Zaptero, vint. I què n'ha tret?
Suposo que les autonomies amb possibilitat real de govern socialista tenen més necessitat d'infraestructures....
Que van fer els membres del Tripartit el 2010? Aquest diners en infraestructures serveixen per reactivar l´economia del Pais i per crear feina: Perque el Tripartit no els va reclamar? perque el Tripartit no ens a dit res als ciutadants al llarg del 2010?? perque totes les energies que ara gasten en ¨reclamar¨ per las retallades a la Generalitat no las van gastar informannos i RECLAMANT AL GOVERN DE MADRID?? Aixo demostra la politica sense rumb i de cara a la galeria que van fer; d´aixo ... Llegir més
De què ens sorprenem ? Això forma part d'aquesta gran conxorxa pensada des de Madrid i aquest entorn, que no oblidem té molt de poder, per a deixar Catalunya sense expansió. Seran capaços d'invertir 3.000 milions d'Euros a l'AVE Madrid-Extremadura i no pagar a Catalunya el què tenen compromés ?
Pero, us dic una cosa, si nosaltres els catalans som capaços de soportar greuges com aquests vol dir que no tenim dignitat i entendré que tenim el què ens mereixem.
Crec que ha arribat l'hor... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet Ens en sortirem, de traïdors no h’hi ha tants! |
|
Ramon Boixet Hi arribarem ! |