UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.139' ) WHERE id_article = 15364 La Plataforma per la Llengua emprèn una campanya per aconseguir que Myspace sigui també en català ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 12:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Tecnologia doble fletxa

La Plataforma per la Llengua emprèn una campanya per aconseguir que Myspace sigui també en català

Més de 360 grups i artistes ja s'hi han sumat

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

La Plataforma per la Llengua ha començat una campanya perquè Myspace tingui la interfície en català. Per a aconseguir-ho, hi ha creat el grup Cens d'artistes i grups de música en català que pretén aplegar 'tots els artistes i grups de música que canten en català, per tal de mesurar-ne la importància numèrica'. Ara per ara, ja n'hi ha més de 360, entre els quals s'hi compten formacions punteres com Obrint Pas, Gerard Quintana, Roger Mas, La Troba Kung Fu, Miquel Gil o Marc Parrot, entre d'altres.
myspace, plataforma per la llengua
Comparteix
   

La campanya compta amb el suport del Grup Enderrock, la fira Mediterrània d'Arrel Tradicional i el col·lectiu Músics per la Llengua, i s'espera que en breu hi hagi més empreses i institucions del sector que també s'hi sumin.

La plataforma també raona que, a més a més de mirar d'aconseguir la traducció de MySpace al català, el grup també servirà per 'generar també una sèrie de sinergies que permeten que els propis grups i artistes es coneguin entre ells. Això pot facilitar que es posin d'acord per tocar junts en algun concert, per intercanviar experiències o simplement per parlar sobre allò que els agrada. Pel que fa al públic, visitar aquest racó els portarà, de ben segur, a escoltar grups que fins llavors desconeixien, de manera que l'altre objectiu de la campanya és donar a conèixer la música en català'.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.