
3.000 afectats per l'aturada del TAV entre Barcelona i Madrid
A causa d'un descarrilament parcial a Calataiud · Els trens circulen per una sola via en un tram de 25 km.
El Tren d'Alta Velocitat ha estat interromput des d'un quart de vuit del matí d'aquest dilluns en el trajecte entre Madrid i Barcelona a causa del descarrilament parcial d'un comboi quan entrava a l'estació de Calataiud, i des de les 9:28 comencen a circular per una sola via en un tram de 25 quilòmetres. El comboi descarrilat és un tren Avant que feia el trajecte Saragossa-Calataiud. El primer bloc de rodes del tren ha sortit de la via i ha calgut aturar ambdós sentits de la marxa. Quan s'ha produït la incidència hi havia una dotzena de trens d'alta velocitat que cobrien el trajecte Barcelona - Madrid, vuit en sentit Madrid i quatre en sentit Barcelona. Aquests trens transportaven 3.000 passatgers que han cobert el trajecte Saragossa - Calataiud en autobús.
En concret, Renfe ha posat en marxa un pla de transport per donar servei alternatiu als 3.000 viatgers afectats per la interrupció.En el moment de la incidència hi havia dotze trens en circulació amb 3.000 viatgers a bord, vuit amb origen Barcelona i quatre amb origen Madrid.
A dos quarts i cinc minuts de nou han començat els trasllats en autobús, s'ha activat un dispositiu especial per via convencional entre Saragossa i Calataiud