UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.104' ) WHERE id_article = 15771 Millet s'explicarà avui davant l'Ajuntament de Barcelona, la conselleria de Cultura i el ministeri espanyol ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 03:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Millet s'explicarà avui davant l'Ajuntament de Barcelona, la conselleria de Cultura i el ministeri espanyol

S'espera que presenti la seva dimissió del Consorci on és present el Palau i aquestes administracions

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

L'expresident de l'Orfeó Català i la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana es trobarà avui amb els responsables de l'Ajuntament de Barcelona, la conselleria de Cultura i el ministeri espanyol de Cultura, les administracions que formen part del Consorci Palau de la Música, del qual Millet és president del Comitè Executiu. S'espera que aprofiti aquesta reunió per explicar-se davant d'aquestes institucions i al mateix temps que també presenti la seva dimissió com a representant d'aquest organisme després d'haver dimitit ja com a president de l'Orfeó Català i la Fundació, així com d'Agrupació Mútua per la seva imputació en el presumpte desviament de fons.
fèlix millet orfeó català palau música institut catalunya futur
Comparteix
   

Ausàs, exercint de portaveu del Govern, ha remarcat el dret de Millet a la 'presumpció d'innocència' i ha expressat el desig de l'executiu català d'esclarir els fets 'el més aviat possible', ja que segons ha recordat, aquesta institució és una 'entitat històrica' i 'de país' i compta amb la participació de la Generalitat, de l'Ajuntament i l'Estat.

Fèlix Millet va presentar la dimissió com a president de l'Orfeó Català i de la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana aquest dilluns a la tarda. Millet va convocar els òrgans rectors d'aquesta institució per formalitzar la seva cessió arran de les investigacions fiscal i judicials per presumptes irregularitats en la gestió del Palau. Dijous passat, els Mossos d'Esquadra van registrar les oficines de la institució, i Millet està imputat pel suposat desviament de 2,3 milions d'euros. En substitució, la junta va nomenar de forma temporal per als càrrecs la vicepresidenta primera de l'Orfeó Català, Mariona Carulla i Font.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.