UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.253' ) WHERE id_article = 15840 Finalitza l''operació sortida' després d'un dissabte complicat i amb el balanç d'un mort ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 23:54 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Finalitza l''operació sortida' després d'un dissabte complicat i amb el balanç d'un mort

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El Servei Català de Trànsit ha donat per finalitzada l'operació sortida de les vacances d'estiu, que es va concentrar ahir amb diverses complicacions, sobretot a l'AP7 i a les carreteres de la Costa Brava. A les tres de la tarda ja havien sortit de l'àrea metropolitana de Barcelona els 475.000 vehicles previstos, més un increment del 2% respecte l'any passat. Un mort és el balanç provisional d'accidentalitat d'aquesta operació.
embús, cotxes, autopista, tornada
Comparteix
   

Des de divendres a les tres de la tarda fins ahir a les tres les carreteres catalanes han deixat una víctima mortal, un ferit greu i un ferit lleu en l'únic accident mortal d'aquesta operació sortida de les vacances d'estiu. L'accident mortal va tenir lloc ahir cap a dos quarts de tres de la matinada quan un cotxe i un tot terreny van col·lidir lateralment al quilòmetre 339,5 de la C-31, a Pals (Baix Empordà). Com a conseqüència del sinistre va morir el conductor del tot terreny, la conductora del turisme va resultar ferida greu i l'acompanyant d'aquesta va patir ferides lleus. Les altres dues persones implicades en l'accident, una d'elles menor d'edat, van resultar il·leses.

Després d'una tarda de divendres tranquil·la, els problemes es van concentrar al llarg d'ahir al matí, sobretot a l'autopista AP-7. Molts conductors van decidir avançar la seva sortida abans de la franja que es preveia més complicada, des de les deu fins les tres de la tarda, i les primeres retencions van començat sobretot a partir de les set del matí.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.