UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.78' ) WHERE id_article = 15892 Denuncien el president del TSJ valencià, amic de Camps, per no abstenir-se en la votació d'arxivar el cas ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 22:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Denuncien el president del TSJ valencià, amic de Camps, per no abstenir-se en la votació d'arxivar el cas

Abans de l'escàndol, el president valencià va referir-se al magistrat Juan Luis de la Rúa com 'més que un amic'

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El president del Tribunal Superior de Justícia valencià, Juan Luis de la Rúa, haurà de fer front a una denúncia que ha presentat contra ell l'advocat José Luis Mazón aquest dimecres al Consell General del Poder Judicial (CGPJ). Mazón considera que De la Rúa va infringir el deure d'abstenció al qual l'obligava la suposada amistat amb el president del País Valencià, Francisco Camps, segons recull el diari Levante. L'advocat defensa en el seu escrit que el president del TSJ valencià va cometre una 'falta disciplinària molt greu' derivada d'una 'infracció del deure d'abstenció' en la votació que va decidir arxivar el cas que investigava la presumpta implicació de Camps en el cas Gürtel.

Comparteix
   

Segons la denúncia, la premsa ha publicat 'repetidament' que Camps va declarar públicament, abans de l'escàndol pel suposat suborn, que De la Rúa 'era més que un amic'.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.