Girona prohibeix els petons al Cul de la Lleona per evitar contagis de grip nova
L'Ajuntament d'Anna Pagans ha retirat les escales de ferro forjat
L'alcadessa de Girona, Anna Pagans, ha defensat aquest diumenge la mesura de retirar les escales de ferro forjat que servien per enfilar-se al Cul de la Lleona i fer petons a l'escultura, un dels rituals més famosos de la ciutat. Pagans ha explicat que per evitar possibles casos de contagi, el consistori aposta per retirar les escales ja que, segons ha dit, cal apostar per la 'prevenció i per potenciar les mesures higièniques'. Pagans ha dit també que s'estant seguint les diferents mesures de prevenció determinades pel departament de Salut.
L'alcaldessa de Girona, Anna Pagans, ha explicat aquest diumenge al migdia que la ciutat ha experimentat un augment del 18% de visitants durant el mes de juliol en relació a les dades de l'any passat. Pagans ha dit que la ciutat, tot i no haver-se escapat de la crisi, ha rebut més visites tant de persones d'arreu del país com d'altres ciutats europees gràcies als vols provinents de Ryanair. L'alcaldessa ha explicat que poc a poc s'aniran instal·lant noves cadenes hoteleres amb un model de gestió diferent al que fins al moment hi havia a la ciutat.Anna Pagans ha detallat que davant la situació de crisi en la que s'ha mogut el país en els darrers mesos, els diferents sectors de la ciutat s'han mogut amb 'optimisme i amb voluntat de recuperació i impulsar noves eines ocupacionals'.
Les obres del TGV
Quan a les obres del TGV que afecten a la ciutat des de fa un any, l'alcaldessa ha afirmat que s''està treballant sobre el calendari establert' inicialment tot i els imprevistos que poden sorgir. Pagans ha dit que en les properes setmanes hi haurà més canvis en la direcció del trànsit d'alguns carrers i espais com la zona propera a la plaça Europa.
Amb tot, Pagans ha insistit que s'està apostant per tenir un contacte permanent amb els veïns afectats sobre les accions que es porten a terme. L'alcaldessa ha reafirmat que espera un 'final feliç' a aquestes obres que afecten a la ciutat.







