UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.253' ) WHERE id_article = 16252 L'aposta pel català dóna les millors audiències de la història a BarçaTV ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 22:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

L'aposta pel català dóna les millors audiències de la història a BarçaTV

L'emissora ha superat els 3 milions d'espectadors aquest agost

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Barça TV, l'emissora íntegrament dedicada al FC Barcelona, ha superat els seus propis rècords d'audiència al arribar als 2,9 milions d'espectadors aquest agost, un mes que tradicionalment registra baixes audiències perquè no hi ha lliga de futbol. La televisió oficial del Barça ha aconseguit una ràpida penetració a les llars catalanes, i ja es pot veure al 98% del Principat a través de la TDT. L'èxit d'audiència és degut a la programació pròpia, diària i íntegrament en català que des de fa uns mesos ofereix l'emissora. El rellançament de Barça TV és mèrit de Vicent Sanchis, exdirector de l'AVUI i actual vicepresident d'Òmnium Cultural, que va acceptar la proposta de Laporta per capitanejar el projecte el gener passat i veu com vuit mesos després se'n comencen a recollir els fruits.
barçatv
Comparteix
   

La televisió blaugrana, que es pot veure gratuïtament via TDT des del desembre passat, va aconseguir prop de 2,9 milions d'espectadors diferents a l'agost, arribant als 775.000 màxims el diumenge 23.

L’oferta actual de Barça TV posa l’accent en la informació, i té l'objectiu de convertir-se en l’eina de referència per la gent del Barça. Entre la programació actual, hi destaca el programa diari ‘Barça Notícies’, que a les hores en punt actualitza la informació, mentre que els caps de setmana l'actualitat l'explica 'El Marcador', que alterna informació amb la retransmissió de partits, sobretot del Barça Atlètic, el futbol base i les seccions.

Barça TV comparteix el múltiplex de TDT amb 8tv i 105tv, i també es pot veure codificat a satèl·lits comercials, com Astra o Hispasat, que el distribueixen a plataformes de televisió de pagament.







Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
Estat propi fletxa Barcelona
3 de setembre de 2009, 17.30 h

Doncs a veure si el Sr. Sanchis acaba de perfilar la línia editorial de les entrevistes.

A l'emissió del programa "La Nit del Lloro", la periodista (no sé el nom) que va entrevistar Patrícia Gabancho, es va mostrar "picada" amb la proposta del llibre "Crònica de la independència", dient que era un llibre de ficció del que podria haver passat, (la Gabancho posava una cara de poker..), i no parava d'interrompre qualsevol argument de la Gabancho. Fins i tot la va titllar de separatista... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.