UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.51' ) WHERE id_article = 164244
#23 I com és menja això com més PP a Catalunya més independència? si és així estem guanyant, Badalona, Castelldefels , vicepresidència de la Diputació, tercera força al Parlament, soci estratègic del Govern.A vegades penso que hi ha gent que encara està en l´época de Terra Lliure i manifestació setmanal.
#23 Sí, és una altra possibilitat. Que peti tot! Qualsevol cosa abans de donar un vot als partits que es fan dir catalans i, en canvi, són traïdors a Catalunya, als llops amb pell d'ovella. Com ara CiU, que té com a objectiu prioritari, a més de la poltrona, mantenir-nos dins d'Ecspanya. Sí, si algú vol votar, que voti al PP i que rebenti tot. Jo, però, NO VOTARÉ en unes eleccions ESTRANGERES. Salut!
Per fer que hi hagin més independentistes, cal votar al PP a les properes eleccions generals per assegurar que el PP tingui la majoria absoluta i no accepti el concert econòmic. Llavors Artur Mas haurà de treure més fortament el dret a decidir al Parlament de Catalunya.
#21
Aixo s'ha fet a les municipals i ha tingut éxit a dos ajuntaments. Pot esser una bona opció. Millor si som tots en una mateixa llista. Pots fer amb els escons el que et plagui.
l abstenció dona mes posiibilitas d escons a partits que no ens agraden (pp,cs psc icv i alguns mes )
proposu a les executives de SI ERC RG CUPS i els demes coalicio amb ESCONS EN BLANC aixo donaria una proposta i quedarian les majories perjudicades per una vegade actuem contra en positiu .Europa veura´els nostres escons sense dingu en PROTESTA de les seves actuacions .Be es desesperat pero crec que mes eficaz que l astencíó.
Penso que la millor opcio es la de llista conjunta dels partits independentistes. Si no son capaços de posar-se d'acord (prioritzant els seus interessos als del país), abstenció.
Crec decididament que totes les persones que som independentistes hem tenir representació al Congrés de Diputats per la senzilla raó que a Madrid es decideixen moltes coses que ens afecten directament i es tracta de batallar en tots els fronts, de la mateixa manera que hem d'anar a les eleccions Europees i com més potent millor. Contra la frase que diu que a Madrid no se'ns hi ha pardut res, anteposo l'afirmació que a Madrid se'ns hi ha perdut tot. És evident que la independència l'hem d... Llegir més
#17 Però si no votem independentistes a les espanyoles... és possible que fent el recompte... toquin més vots a partits més feixistes , com per exemple el PP, i perdem més drets dels que mica en mica anem perdent????
Jo crec que no votar és com donar més vots a PP i PSOE. HI ha alguna regla aritmética que confirmi aquesta afirmació tantes vegades escoltada? Per això necessito una argumentació (matemàtica) per saber si el fet de no votar dona més vots als espanyolistes, o al contr... Llegir més
#16 Votar independentista en un parlament estranger és llençar el vot. Si els polítics no han estat capaços de fabricar una candidatura unitària amb un únic punt en el seu programa que digués INDEPENDÈNCIA proclamada des del Parlament català, què hi van a gratar ara, a l'estranger? A treure 2 vots i mig? No fem riure! Hem viscut sempre mirant cap a Madrit, ja comença a ser hora de provar el contrari: IGNOREM ECSPANYA!
Alhora servirà per desemmascarar els traïdors a Catalunya: quals... Llegir més
Jo necessito que algú m'argumenti perquè és millor abstenir-se a les eleccions espanyoles que n o pas votar una opció independentista. Necessitem aquesta argumentació.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
