directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 29 de maig de 2023 00:33 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Piaggio es compromet a no tancar la planta de Derbi a Martorelles

Els treballadors han acceptat l'acord amb l'empresa per unanimitat

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El comitè d'empresa i la direcció de Derbi han arribat a un principi d'acord pel qual Piaggio es compromet a no tancar la planta de Martorelles i buscar una solució que garanteixi l'activitat de les factories vallesanes. Els treballadors i treballadores de l'empresa han ratificat per unanimitat aquest dimecres a migdia l'acord. Així, la multinacional es compromet a mantenir la producció de motocicletes a Martorelles fins al 30 de juliol de 2012 i a buscar una alternativa per a donar-li continuïtat en el futur. L'acord també recull que si és necessari qualsevol ajust de plantilla es farà mitjançant mesures no traumàtiques. 
derbi
Comparteix
   


Etiquetes
Segons ha informat CCOO, aquest acord també inclou un pla de prejubilacions, per als treballadors que tinguin complerts els 55 anys en data del 30 de setembre d’aquest any, en les mateixes condicions establertes en els acords de desembre de 2009 i del qual es beneficiarien 25 treballadors. 

La Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya valora positivament la consecució d'aquest acord, que ha permès la retirada de l’ERO i evitar el tancament i la pèrdua de més de 200 llocs de treball de les plantes de Martorelles. La FI.CCOO.CAT adverteix la multinacional Piaggio que vetllarà pel compliment dels compromisos adquirits i s’assegurarà que desenvolupi els plans per garantir la continuïtat de l’activitat de les plantes de Martorelles.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
Robert fletxa Castelldefels
14 de juliol de 2011, 21.42 h

Sens dubte és un gran avenç, però el compromís per mantenir la planta de producció activa només és per un any. Encara hi ha molta feina per fer. Empresa, sindicats i departament d'ocupació s'han de posar les piles.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Ada Colau contra la llengua catalana i contra el dret a l’autodeterminació
Ramon Boixet Ramon Boixet
Hi arribarem !

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.