Una nova multa per dur el CAT a la matrícula
El PP proposa un model mixte amb la E i el CAT
El serial del CAT a les matírcules no acaba. Si tot va començar amb les declaracions del portaveu del Govern, Francesc Homs, animant la ciutadania a enganxar l'adhesiu, va seguir amb les crítiques del PP i Ciutadans, va comptar amb la intervenció del conseller d'Interior, Felip Puig, primer dient que no anava contra la llei perquè no en dificultava la identificació i, aquest matí, assegurant que si el multen ho 'recorrerà' cal afegir-hi el capítol dels afectats. Divendres va ser a Lleida on van multar un jove amb 200 euros per tapar la E de la matrícula del seu vehicle amb un CAT i avui, segons informa e-notícies, ha estat a Barcelona on ha tingut lloc un cas similar. La Guàrdia Urbana de la capital catalana, que depèn de l'Ajuntament, també ha multat un veí per dur el CAT. L'afectat ho ha considerat 'humiliant' i ha constatat que 'fa anys que tinc el CAT sobre la E i ara que el sr. Homs va parlant que el col·loquem em multen'.
A la multa s'hi especifica que s'ha multat el conductor perquè 'circulava amb plaques de matrícula que no s'ajusten a les condicions reglamentàries' i l'import a pagar és també de 200 euros.El PP proposa una matrícula mixta
Amb tot això, el Partit Popular de Catalunya ha obert una nova via: en una entrevista a Catalunya Ràdio, el portaveu parlamentari dels populars, Enric Millo, ha assegurat que el partit està disposat a pactar amb CiU un model de matrícula que inclogui l'actual E i el polèmic CAT. En les mateixes declaracions, però, el popular ha volgut remarcar que aquesta no és una qüestió prioritària per als catalans i que en cas que la proposta tirés endavant tothom la podria aplicar de forma voluntària.
Notícies relacionades
- Puig no posarà el CAT al cotxe oficial perquè no vol 'instrumentalitzar un vehicle que forma part de tot el poble' 09.08.2011.
- Multa per dur el CAT a la matrícula 08.08.2011.
- El PP, com Ciutadans, inicia una croada contra el CAT a les matrícules 25.07.2011.
- Homs anima als ciutadans a posar el CAT sobre la E a les matrícules dels cotxes 14.07.2011.