UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.153' ) WHERE id_article = 16898 El Front Polisari vol crear una 'Casa catalana' al Sàhara occidental ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 21:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

El Front Polisari vol crear una 'Casa catalana' al Sàhara occidental

Permetria millorar la cooperació catalana en la causa sahrauí

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

El govern de la República Àrab Sahrauí Democràtica (RASD) està estudiant la possibilitat de crear la 'Casa catalana' al Sàhara occidental. Així ho ha fet saber el ministre de Cooperació de la RASD, Falleh Baba, al director de l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD), David Minoves, que es troba de viatge de treball al Sàhara occidental. Segons el ministre sahrauí, les funcions de la 'Casa catalana' encara s'han de definir, però ha assegurat que serà un punt de referència per a la cooperació catalana en la causa dels independentistes del Sàhara occidental.
minoves sàhara
Comparteix
   

La 'Casa catalana' vol ser una oficina que aglutinarà la cooperació que arriba i es fa des de Catalunya. L'objectiu del govern local és que aquest ens faci un seguiment de tots els projectes catalans que s'hi desenvolupen.

Estratègia única

David Minoves ha demanat al ministre Baba la celebració d'una reunió periòdica en què hi participin totes les entitats cooperants catalanes al Sàhara, l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i el Front Polisari. L'objectiu, segons Minoves, és poder definir una estratègia única i a llarg termini, de tota la cooperació catalana. D'aquesta manera, hi hauria una interlocució única amb el govern local i una planificació conjunta que facilitaria els projectes, segons ha assegurat Minoves.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.