L'aeroport d'Osca només va acollir 15 viatgers el mes de juliol però AENA el manté obert
En tot el 2010 només el van usar unes 2.700 persones, mentre que el de Reus, d'una mida similar, va acollir 813.000 viatgers · Al juliol va tenir el doble de treballadors que de clients
Aena manté obert l'aeroport d'Osca-Pirineus, a l'Aragó, tot i que el darrer mes de juliol l'aeroport només va acollir 15 viatjants, una dada que contrasta amb el personal de la infraestructura, 32 treballadors en total, o sigui, més del doble del total de clients mensual. Segons informa Racó Català, l'aeroport en qüestió mai no ha arribat a ser ni remotament rendible; inaugurat fa quatre anys amb una inversió de més de 40 milions (a part d'obres d'adaptació per 60 milions més) el 2010 ja va veure com només el trepitjaven 2.764 viatgers. Aquell any, un aeroport de mida similar, el de Reus a Tarragona, va acollir-ne 813.896. La poca afluència de viatjants ha fet que la majoria de comerços de l'aeroport hagin tancat, naturalment. De fet no és estrany el dia d'estiu on no hi aterra ni s'hi enlaira cap avió i on els únics clients són, per tant, els propis treballadors de l'aeroport. Aena però ha decidit mantenir actiu l'aeroport i la plantilla de treballadors al complet.
Recentment el ministre espanyol de Foment, José Blanco, va admetre que Espanya no podria pagar el manteniment i la finalització de l'alta velocitat (TGV) ni de la xarxa d'autovies sense tenir en compte si cada línia és viable o no, com feia fins ara. Blanco va dir que "no és possible" mantenir i completar aquesta xarxa sense les aportacions dels fons comunitaris de la Unió Europea "i sense tocar els impostos".Un exemple d'aquestes línies financerament inviables va saltar a la llum quan l'executiu espanyol va cancel·lar el TGV Toledo-Albacete, una línia que només l'usaven 9 persones al dia de mitjana. El cas de l'aeroport d'Osca però, és pitjor. Pitjor perquè el darrer juliol només el va usar una sola persona cada 2 dies, i perquè Aena ha decidit mantenir-lo actiu.
De fet l'aeroport d'Osca i les poques companyies aèries que hi han operat han rebut fortes subvencions econòmiques per tractar de mantenir-hi els vols. Recentment la darrera companyia que hi quedava, Pyrenair, va rebre una forta injecció monetària per mantenir la ruta Londres-Osca i altres "rutes viables" de l'aeroport, totes amb subvenció. Malgrat tots aquests esforços pràcticament ja no hi opera cap companyia i les que ho fan només s'hi estan pels diners que reben directament de les administracions