Si segueixen els mateixos aqui no canviarà res. Si Ridau és "encaxista" no interessa que vagi a les llistes. Ha de plegar. La única opció vàlida per Catalunya és tenir un Estat propi, i tot el que pretengui continuar negociant una situació autonòmica per Catalunya,del grau que sigui, ja no interessa. El nostre objectiu immediat és enfortir el texit català i declarar-nos independents.
#18 Personalment, no tornaré mai més a votar Esquerra però no puc dir que no tornaré a votar ERC.
Penso que si la nova direcció proposa en Bosch és just i necessari donar-li suport. Si per algun mal fat, guanya el Ridao, fara un flac favor al partit i al país. Que es posi de número 2 d'una vegada i accepti que els temps han canviat. Si al contrari, Ridao perd, seria una llàstima que marxés del partit, com el Carod, per exemple. A ERC hi cap tothom que tingui ganes de treballar pel nostre alliberament, per la justícia social i pel republicanisme, i sigui una persona honesta i lleial, ... Llegir més
#14 L'única persona d'Esquerra que intel·lectualment podria fer ombra a López Tena, és Ridao. Llàstima que el de Rubí només tingui al cap pactar amb PSOE i IU.
#12 No em facis riure!!!! Per qui ho dius? Pel notari i en Bertranet, el comparsa??? au vaaaaaaaa
#11 No vull vots, vull els anys que ERC va votar els pressupostos, siusplau.
Quant a intel·ligència, guanya en Ridao. Pel que fa a projecte de país no sucursalista, guanya en Bosch. A SI tenim la sort que els nostres dirigents combinen les dues característiques.
#8 Quin pressupostos , siusplau pots dir-me els anys que van ser?
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
Joan Lladonet De traïdors n’hi ha pertot. No tan sols a Espanya, a Veneçuela o als EUA, sinó també a Catalunya |