![doble fletxa](/img/icones/fletxa_blava.png)
![doble fletxa](/img/icones/fletxa_blava.png)
A casa meva, ja oneja l'estelada tot l'any desde ara fa 25 anys, això sí les pintades a la façana i el llençament de pots de pintura són (la ostia),però no la penso tràure.
VISCA CATALUNYA LLIURE ll*ll
El que cal es lluitar tots units per la independència i utilitzar totes les energies per assolir-la i no perdre més temps en temes que és resoldrien de cop. TOTS UNITS FINS LA INDEPENDENCIA és el que ens hem de posar al cap i jo estic disposada a treballar amb qui actualment no estic d'acord per assolir-la, no hi ha altra manera, tots fem falta i no podem perdre a ningú ni més energies que no és concentrin en anar en la mateixa direcció tots plegats.
Quan siguem independents llavors que... Llegir més
El que han de tenir clar aquesta gent es si volen la TERRA CATALANA o la CASTELLANA .----ENCARA NO US HAVEU ENTERAT (doneu-vo a conèixer....) Quina MANIA els INDEPENDENTISTES no ens presentem a les eleccions ecspanyoles sino que aprofitem aquest esdeveniment per fer el NOSTRE REFERENDUM i contar-nos SI som més que els ecspanyolistes que en aquest cas per legalitat SERIEM INDEPENDENTS els que tenen més vots guanyen, i tant s´ens INFOT si els que son més simpatics sonels del CARRETERO o els ... Llegir més
Trobo que et poses un nom molt apropiat per a comentar la notícia, no? ... Segurament deus ser dels que 1 vegada vas votar ERC i es clar, tot si val per foter-los-hi canya !! ... doncs si no votes mai més ERC és la teva opció personal, però si els independentistes no estem units MAI arribarem a estirar convergència cap a la nostra posició, i aquest és l'únic camí possible.
Si senyor, ja s'ha acabat l'hora de la senyera, ara ha arribat l'hora de l'estalada.
#1 Si, estic d'acord, però també els 365 dies de l'any. Ah! i sola, sense la bandera de l'estat okupa.
A tots els municipis catalans hi hauria d'onejar l'Estelada per la Diada de l'11 de Setembre.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet De traïdors n’hi ha pertot. No tan sols a Espanya, a Veneçuela o als EUA, sinó també a Catalunya |