UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.228' ) WHERE id_article = 17127 Per Duran la voluntat d'autodeterminació d'ERC és una 'proclama de cap de setmana' ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 11:33 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Per Duran la voluntat d'autodeterminació d'ERC és una 'proclama de cap de setmana'

Puigcercós va assegurar dissabte que la propera legislatura és la del 'dret de decidir'

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

La por al dret de decidir continua condicionat els socis de Convergència. El president del Comitè de Govern d'Unió Democràtica de Catalunya (UDC), Josep Antoni Duran Lleida, ha restat importància a les declaracions d'Esquerra i del seu líder, Joan Puigcercós, on aquest assegurava que la propera legislatura serà la del dret de decidir. Per Duran les proclames d'ERC canvien si és cap de setmana o entre setmana. Segons el líder d'Unió, 'en caps de setmana i amb proclames electorals, Esquerra té aquesta habilitat' però entre setmana 'continua garantint que José Montilla sigui el president de la Generalitat'. Duran s'apunta d'aquesta manera a les declaracions de descrèdit encetades per Felip Puig el mateix dissabte, i pronostica que 'si sumen els del tripartit, Esquerra tornarà a pactar'.

Comparteix
   

En la seva intervenció en la cloenda del congrés d'Unió de Joves (UJ), Duran Lleida ha anat més enllà en la seva valoració sobre les declaracions de Puigcercós i ha assenyalat que 'es poden fer grans proclames de que la propera legislatura sigui la del dret de decidir' ha dit. 'Però si sumen els del tripartit, Esquerra tornarà a pactar i tornarà a fer president a en Montilla' ha afegit. Fent un joc de paraules, el líder d'Unió ha advertit que si això torna a passar, aquesta no serà la legislatura pel 'dret de decidir', sinó una legislatura per 'retrocedir' a nivell nacional, social i econòmic.

Del candidat republicà a les pròximes eleccions als Parlament de Catalunya, el líder democristià ha rememorat que 'ha estat l'ànima dels dos primers tripartits'. 'Vàrem negociar amb ell la primera de les vegades i ens va deixar sentats a la taula amb arguments positius de cara a la coalició amb CiU' ha recordat, afegint que la coalició es va assabentar 'pels mitjans de comunicació' que finalment hi hauria pacte de PSC; ERC i ICV. 'Que li vagi molt bé' ha desitjat Duran Lleida al líder d'Esquerra. 'Però tinc el convenciment ple que, de donar-se les circumstàncies, Puigcercós tornarà a apostar pel tripartit' ha constatat.

La secció jove d'Unió ha renovat aquest diumenge a Badalona la seva cúpula directiva, designant Roger Montañola com a nou secretari general d'UJ, i Ivan Rabassa com a nou president, en substitució de Pep Moliné.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
19 d'octubre de 2009, 15.56 h

Primer crec qu es indignant el comentari d´aquest "pensador gratuit" ademés d´anti- democrata i feixiste , tots podem opinar pero qu´es permeti que continui aquest lamentable comentari aquesta hora diu molt poc a favor del "direct.cat" QUINA VERGONYA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Ex votant d'ERC fletxa L'Estartit
19 d'octubre de 2009, 14.33 h

Sr. moderador (si és que n'hi ha), hi ha coses que en cap cas s'haurien de permetre, com el comentari d'aquest que signa com a pensador gratuït. És que fregas el codi penal.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
19 d'octubre de 2009, 10.44 h

En Duran és un fill de puta. Una bala al cap i fora del país!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Ex votant d'ERC fletxa L'Estartit
19 d'octubre de 2009, 10.17 h

Aixó:



http://paper.avui.cat/article/politica/83711/psc/ha/incrementat/la/seva/supeditacio/psoe.html



És el que en Puigcercós deia a una entrevista feta a l'Avui el 3 de setembre del 2006, dos mesos avants de signar el 2on. tripartit.



Ho compares amb el que diu ara i ja es veu clar quina credibilitat te el personatge i quin tripartit PSOEmontillista 3.0 fará...si el deixem!!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Sílvia fletxa Amer
19 d'octubre de 2009, 09.28 h

Veiem que CiU i Reagrupament comparteixen eslògan de campanya d'anti tripartit.

L'altre dia havia pensat que, en ser element de la presentació i campanya de Reagrupament, per fi, CiU deixaria d'utilitzar-lo. Vaja, veiem que no, i es fat molt pesant. Tot i que això no treu que hagin de parlar-nos de les seves propostes.

De tota manera, gent de CiU, no hauríeu de fer-vos ja conscients de la situació? Que no us heu assabentat que hi ha molta gent en marxa per la independència? Com... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Quim fletxa PPCC.
19 d'octubre de 2009, 08.47 h

Se cree el ladrón que todos són de su condición. A Ciu es pensen que tots fan com ells que només són sobiranistes i nacionalistes catalans quan arriben eleccions i per fer declaracions de cara a la galeria i després practiquen el regionalisme de vol de gallina i omplir butxaques dels seus amiguets, que li ho preguntin al sr. Bitllets,ui perdó.. al sr.Millet.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Ex votant d'ERC fletxa L'Estartit
19 d'octubre de 2009, 07.52 h

És que encara no és temps de calçotades....


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.