No podem barrejar conceptes, podem trobar figures artistiques en el toreig, però en la seva totalitat és cruel. Un home que pintava acuareles prou boniques va resultar un dimoni anomenat Hitler.
Hem de tenir en compte que el "poder" que té l'Alicia Sánchez Camacho no li bé del bottox, sinó de la democràcia. Potser tindrem raó de pensar que el 27% de vot que va obtenir el seu partit a les darreres eleccions a Badalona, per exemple, és fruit dels moviments migratoris del anys 60 i 70. Però és que hi ha molts o moltíssims pobles de tot Catalunya on aquestes migracions no van tenir cap repercussió (o va ser mínima) i aquest partit ha tret igualment percentatges entre el 20 i el... Llegir més
Señorita Alicia Sanchez Camacho: gaudir amb la sang, el patiment i la mort d'un ésser viu no és cap tradició cultural; és una tradició de violència i desequilibri mental.
Jo també defenso els "toros" (braus). El que no defenso pas, són els assassins rotllo "Saw" que diuen que això és cultura, i en canvi parlar català o aranès és una molèstia. Que es fotin ! S'acaba ETA i no saben com lluitar contra l'independentisme democràtic. S'acaben els "toros" i no tenen cap patrimoni cultural del qual presumir. I al damunt, el Barça els passa la mà per la cara !
Cara d'euga, menja't aquesta !!!
A aquesta senyora del PP que es diu Alicia Sanchez Camacho, se li tindrà que recordar que em temps antics dels romans també existien unes places semblant a les actuals de toros i que hi tiraben als cristians per que les feres el matessin, i el public assitent també hi disfrutava.
Afortnadament els pobles han elevat el seu nivell cultural, i aquests espectacles ja no existeixen.
Que vol aquesta senyora ??? que retrocedim en el temps ?
Afortunadament a Catalunya, la majoria del poble a acepta... Llegir més
#19 Jordi, Barcelona,
Doncs a mi no em sembla be que una barbarie cruenta com aquesta sigui patrimoni cultural en lloc del mon.
Obviament que a Catalunya encara menys, pero acceptar que la raça humana sigui del pais que sigui, tingui aquesta capacitat per sentir plaer en un acte de sadisme sense limits es demencial i dantesc. Son els mateixos excrements genetics a tot arreu del mon, tenen una mena de gen del crim i la malignitat i poden violar, torturar, assassinar, vexar..., toros, cabres,... Llegir més
#4 Ja has acabat,inmigrant,doncs eixuga't el cul i tira de la cadena.
La gran incongruència que demostra la tara mental que pateixen eixos defensors de "la corrida" és anomenar-ho patrimoni "cultural".
Des de quan torturar animals, fent-ne d'això espectacle públic i negoci, és "cultura"? Per aquesta mateixa raó, el sacrifici de cristians en els circs romans també era "cultura" puix el públic romà xal.laba d'allò més.
Pensar que gent com en Rivera, en Cañas o la Malicia Sánchez Camacho son càrrecs polítics al nostre Parlament, és per posar la pell ... Llegir més
Tranquils, tranquils: Mireu la boca de la foto a la BOTOX, l'hi heu mirat bé? Demano a la senyora BOTOX que denunci al T.C. que el carnicer que la va operar es va passar amb el BOTOX. per tant, si ho va fer per millorar el fisic l'ha cagat, hq quedat més lletja que un pecat. (mortal, asclar)
Es queixa en Rivera que hi ha 20.000 persones a Catalunya que no podran veure els toros. I dels milers de persones que no poden veure moltes pel.lícules doblades en català, d'això no diu res?
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
Joan Lladonet Tant se val PP-PSOE com PSOE-PP |