UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.253' ) WHERE id_article = 17522 Turisme de Catalunya es promociona al World Travel Market de Londres ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 22:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Turisme de Catalunya es promociona al World Travel Market de Londres

És la fira més important del món

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Una vintena de patronats turístics de Catalunya així com 17 empreses del país participen a partir d'aquest dilluns al World Travel Market (WTM), la fira més important del sector al món. El conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, i el director de Turisme de Catalunya, Ignasi de Delàs, encapçalen la delegació catalana que viatja a Londres. La WTM reuneix anualment representants de prop de 200 països i rep la visita d'uns 50.000 professionals de la indústria turística d'arreu del món. El nou aeroport dels Pirineus Lleida-Alguaire, la gastronomia catalana i el Centenari de la Costa Brava seran els principals eixos promocionals de Turisme de Catalunya.

Comparteix
   

Enguany, Turisme de Catalunya hi participa amb un estand d'uns 300 metres quadrats, on hi seran presents les diverses marques turístiques catalanes i els productes més representatius de la seva oferta. En el marc de la celebració de la fira, el conseller del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, i el director de Turisme de Catalunya, Ignasi de Delàs, mantindran reunions de treball amb els màxims responsables dels principals turoperadors britànics, així com també amb els representants del sector turístic català.

Entre les accions que Turisme de Catalunya durà a terme per promocionar la gastronomia catalana, destaca el sopar que oferirà a l'Hotel Royal Horseguards, i que comptarà amb l'assistència de més d'un centenar de professionals del sector turístic britànic i del català. El col·lectiu Penedès Fogons serà l'encarregat d'elaborar un menú a base de productes i plats típics catalans.

Durant l'any 2008 Catalunya va rebre més de 2 milions de turistes britànics, que representen el 13,5% del total de turistes que van arribar a la destinació catalana. L'estada mitjana d'aquests turistes a Catalunya va ser de 6 dies, i van generar més de 13 milions de pernoctacions, cosa que representa el 12,2% del total de pernoctacions dels turistes estrangers a Catalunya. Aquestes xifres situen el mercat britànic com el segon emissor més important de turistes a Catalunya.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
9 de novembre de 2009, 19.12 h

En els anys 70 ja anabem a U.K. a fer Merkat, com empresa privade i, tembe si acostaben (ja mes tard) els Patronats a fer passillo i lluì traje, anar a sopar, sempre a gastos pagadest per la cosa administrativa. No credc que aixo aigi cambiat gaire. Au a fer patrie i que vaigi de gust


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.