D'acord, #30. Acceptat. Perdona per haver suposat una altra cosa (d'altra banda tan comuna, massa, comuna), que és que les frases famoses, algunes dites i la majoria d'acudits "s'han de dir" en castellà.
#29 Com be deus saber era el màxim responsable de la Luftwaffe del Partit Nazi Alemany. El fet de no traduir-ho es precisament per ressaltar el contingut i distanciar-me del Partit Nacionalsocialisme Alemany dels Treballadors.
#26 Només per curiositat: Hermann Göring parlava espanyol?
#26 Quety, tot plegat té una explicació molt senzilla. Tots els polítics tenen una ideologia comuna: LA POLTRONA. I tots els votants els fan la gara-gara perquè puguin aconseguir l'objectiu: LA POLTRONA. I tant li fa on sigui, la poltrona: a Catalunya, a l'estranger... Tothom juga el mateix joc: potar culs a escalfar poltrones, emparats sota la paraula màgica "democràcia". TOTHOM!
Tot i això, no són majoria. La majoria som nosaltres, els ABSTENCIONISTES, tan si els agrada com si no! A u... Llegir més
#24 Molt de "vostè" i molta merda, però la falta d'ortografia HI ÉS i HI SERÀ. I no sóc el primer que et diu que has d'aprendre català. A part d'això, els teus comentaris, sempre tan democràtics, tan integrats al sistema, que tant defensen tot allò que hi ha i que ve d'Ecspanya, ja demostren de quin peu calces. Si no canviem, tenim mala peça al teler!
Ah! Jo no "em penso" que sigui res: SÓC UN CATALÀ. I, si et corregeixo una errada, pots pujar-hi de peus: tinc raó. De manera que...... Llegir més
#25 El teu discurs em recorda una dita de Hermann Goring que diu:
"Siempre se podrá lograr que las personas hagan lo que sus líderes desean, eso es fácil. Lo único que has de hacer es contarles que están siendo atacados y denunciar a los pacifistas por falta de patriotismo y de poner al país en peligro. Funciona igual en cualquier país."
Les teves paraules no deixen de ser una manipulació doncs tots sabem que a Madrid no hi va tot el poble catala unit i que tots pactaran pel seu costat... Llegir més
#19 A madrit no s'hi va a donar menjar a la bèstia ans el contrari, s'ha de donar verí i des de dins es pot fer millor, ja sabem que per españa, Catalunya és una xacra que cal eliminar, però mireu nosaltres allà a donar-los feina que ja és dir , que més voldrien ells que els deixéssim les mans lliures per putejar-nos més i més mentre no arriba aquesta benvolguda Independència,i fer- nos veure com a País des d'allà al món, que és el que veuen si volen, arreu. És un mitjà prou f... Llegir més
#21 Per començar, li he de dir que Vostè, ja veu que el tracto de Vostè, perquè no sé qui és ni m'importa, però si sé que el què li falta és una gran quantitat de classes d'educació, civisme i respecte. Però qui es pensa qui és Vostè per anar pel món faltant al respectet perquè s'hagi pogut cometre una falta d'ortografia. si és que ho és, ja que estic en els meus dubtes ???. D'aquesta manera tractava o tracte els seus pares ???. No m'estranyaria amb el tarannà que es desprèn... Llegir més
#11 Fantàsticament acurat català, el teu, sí senyor: [a les "demès" comunitats] Haa, ha, ha!
Duran, bonic: en què penses? Què és Catalunya, per a tu? Qui creus que acabaràs sent, per a Catalunya? Paga la pena que segueixis fent de les teves? Retira't i viu la vida, noi, que són quatre dies, i no molestis més!
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
Joan Lladonet Tant se val PP-PSOE com PSOE-PP |