

-per al seu benefici. No 'en el'
-s'han ficat a la butxaca. No 's'han dut'
#25 jo tampoc els jutjo per les seves idees politiques pero quan m´aburreixo si, hahahhahhahah
INDEPENDENCIA
#23 No, gràcies, no jutjo els meus amics per les seves idees polítiques (només si fossin molt extremes).
#22 ho has clavat.
VISCA CATALUNYA LLIURE
A prendre pel cul els CAPDEVILA unionistes.
hahhahhahahahhah
#21 doncs a engegar a gent a prendre pel cul, home!!!!
#15 i jo tinc amics francesos que viuen a França, i amics italians que viuen a Italia, i fins i tot amics espanyols que viuen a espanya, ara... a casa nostre, estant com estem i trobant-nos com ens trobem... o blanc o negre... vinguin d'on vinguin, visca els Gutierrez que volen l'independència!!! i fora els Capdevila que no la volen!!!
#15 mai es tart per a començar.......
INDEPENDENCIA
Els que no son independentistes, utomaticamente son unionistes.
A mi m'encanta solidaritat catalana per la independencia i odio els partits espanyols com pp, psc ( psoe), ciutadans............ pero crec que aquesta dènuncia no es necessària. Son ganes de buscar-se complicacions inutils. Encara que el Montilla és un xarnego espanyol el que hem de fer és intentar aconseguir la independència i no posar-se en aquests marders en el meu entendre inútils.
Visca Catalunya lliure !!!!!!!!!!!
Només escric per donar gust als seguidors del partit traidor a Catalunya que va entregar el poder i la seva " ànsia independentista" al PSOE, és a dir Apaña. Podran clicar sobre vermell. Oi que no cal dir el nom del partit ?
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet Els partits dretans fomenten l’odi i això propicia que els exploti a la cara |
|
Ramon Boixet Escàndol a l'Església Catòlica de Suïssa |