Música, balls i jocs per celebrar els vint anys del Club Super 3
Milers de famílies omplen l'Estadi Olímpic Lluís Companys en la 15a edició de la Festa dels 'Súpers'
Els nens són els autèntics protagonistes de la Festa dels 'Súpers', que aquest any se celebra per quinzena vegada. Són milers les famílies que van passant durant aquest cap de setmana per l'estadi olímpic Lluís Companys, que s'ha convertit en l'escenari de jocs, tallers, música i balls per commemorar els vint anys d'existència del Club Super 3. Amb el lema 'Uh, oh, no tinc por', els nens han ajudat a la família dels Super 3 a fer fora els fantasmes Pla, i han celebrat la seva victòria davant la invasió fantasma amb activitats que van des dels tallers d'automaquillatge fins a les demostracions de ball, l'actuació d'artistes com ara Gisela, els castells i les colles de diables.
Els nens són els protagonistes de totes les activitats que tenen lloc al voltant de la Festa dels 'súpers'. S'espera que siguin milers les famílies que passin per l'estadi olímpic Lluís Companys per celebrar els 20 anys de vida del Club Super 3. Allà es troben amb actuacions musicals, balls, tallers de pintura i jocs.
La música i el ball és el que destaquen la majoria de nens que ja han passat per la festa. Així ho han explicat a l'ACN l'Òscar i la Laia, que han participat per segona vegada a la trobada i hi ha acudit amb tots els seus cosins.
Amb la cara pintada d'un dels seus personatges de dibuixos preferits -Doraemon-, l'Albert explica que ha ajudat a fer desaparèixer els fantasmes del senyor Pla. Per fer-ho, els nens han cridat 'Uh, oh, no tinc por', tal i com recorda.
Aquest ha estat el lema de l'espectacle central de dissabte, el que més persones ha concentrat i el que més ha agradat al Lluch. En canvi, l'amic amb qui ha vingut, el Pau, ha destacat l'espectacle de Fish&Chips i el concurs que han fet en la seva paradeta.