
Més de 1.100 catalans ja donen suport a Barcelona Decideix al Facebook
El web oficial de la plataforma supera els 576 adherits
La presentació de Barcelona Decideix ha donat un nou impuls a l'independentisme del Principat. Tots aquells centenars de milers de catalans que, pel fet de viure a la capital, no podien votar cap consulta sobre la independència podran finalment expressar-se el proper 25 d'abril, si finalment la consulta que impulsa Barcelona Decideix s'acaba realitzant. L'expectació generada per la plataforma barcelonina és enorme, i en poc més de 24 hores ja són més de 1.100 els catalans adherits al grup 'Jo votaré la consulta que organitza Barcelona Decideix' de Facebook, mentre els adherits al web de la plataforma ja superen els 576.
La plataforma Barcelona Decideix vol que l'èxit de la consulta sobre la independència que organitzaran a Barcelona sigui incontestable, de manera que s'apleguin milions de vots i el 'sí' a la independència sigui 'vinculant' i 'definitiu'. A falta de ratificar-la en l'assemblea constituent, Barcelona Decideix treballa amb la data del 25 d'abril per consultar als barcelonins, de manera que la capital catalana s'uniria a la darrera onada de consultes, que podria convocar 3 milions de catalans a les urnes.
En el primer grup de personalitats que donen suport a Barcelona Decideix hi figuren Alfons Godall, vicepresident primer del FC Barcelona i càrrec més important del club empadronat a Barcelona i Ramon Carner, president de Cercle Català de Negocis (CCN), la patronal independentista que està preparant el pla de finançament de la Plataforma.