UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.111' ) WHERE id_article = 18184
Sr, Barbeta , als catalans a aquestes alçades de l'historia al que meyns ens interesa es saber si s'aproba o no l'estatut dels collons, per nosaltres que som al poble ja no ens val, hem dit ptou fins aqui hem arribat, l'estatut que sel foyin per on als hi capiga. Sr. Barbeta , enteris d'un cop que als catalans no volem res de Madrid i meyns un estatut que es una merda. Volen llibertat per sempre més.
Ara els de la vanguardia també surten amb aquestes ???. De què van aquests espanyolistes ???. Us penseu que ens heu d'enganyar ??? Quin és el rerefons que hi cerqueu ????
D´acord amb despertaferro.Aquest mini estatatut ja està retallat i ribotat,els primers a retallar-lo els hipòcrites mas i zapatero. Tost els estatuts ens els han retallat per acavar a la paperera i aigualir-los amb loapes i per la força bruta.Ara que ja no poden utilitzar la força bruta i som a Europa tenim la independència molt a prop i ells ho sabem.Ni estatuts ni constitucions espanyoles.INDEPENDÈNCIA!.
No s'equivoqui sr. Barbeta, el nostre camí cap a ala independència no depèn d'estatuts ni de TC. Això ja fa temps que ho van liquidar els mateixos espanyols.
No vulgueu lligar el nostre procés d'alliberament al que diguin o deixin de dir les institucions espanyoles. Això ja s'ha acabat.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
