Jo tenia entès que el full de ruta del pacte fiscal ja l'havia redacta CiU fa temps. No m'agrada que:
1. No CiU m'ho hagin explicat bé això que encara no està redactat el full de ruta.
2. S'encarregui el full de ruta a algú de fora de CiU i de fora del Govern de Catalunya, com si no hi haguessin prous experts.
3. Es tardi 12 mesos per redactar el full de ruta. Em sembla massa temps.
4. Jo no sàpiga els euros que pot costar la redacció del full de ruta.
Pensava que el seu full de ruta i el seu concepte de transició nacional cap al dret a decidir formaven part del seu programa electoral i com a compromís amb els seus electors l'aplicarien un cop escollits. Ara resulta que CiU per decidir què fer li encarregarà un estudi a una mena de fundació privada i d'aquì un any s'hi posaran. És a dir, un anyet més deixant-se perdre 22.000 milions d'euros (de les nostres butxaques). Això sí, garantint-se el sou sense maldecaps i fotent enlaire tot... Llegir més
Sembla que l'ex-Tronat de l'Estartit a canviat de domicili i de nom... Ara es el Joan de Palamós.... Total no ha fet pas gaires kilòmetres i no ha deixat d'afectar-li la Tramuntana. Segueix exactament igual d'imbècil (amb perdó dels imbècils)
Ganxonia em fas pensar llegint el que dius i com ho dius que pateixes del mal que pretens denunciar.
A classe sempre n'hi han de retrassats. Per causes diverses. Fills de papà. Mandra. Manca de flexibilitat o fluidesa mental. Pidolaires sense massa temps per altre cosa. Els fa els deures el papa i sol estar ocupat en els seus "bisnes". Porucs de no fer-ho bé. Coeficient borderline. Ja progressaran adequadament. Que no pateixin: Ja els deixarem entrar a la Festa. Natros ja el tenim fet el full de ruta.
... i així, de pastanaga en pastanaga, d'excusa en excusa, anar passant eternament els anys mentre van enfonsant Catalunya, de la qual aviat ja no es cantarà ni gall ni gallina. Miserables.
I qui dia passa any empeny, veritat CiU? Ara ho posen pel final del 2012 perque saven que al 2013 s'ha de revisar per llei l'actual acord de finançament. Qualsevol millora llavors ens la faran passar com el gran pacte. I mentrestant Catalunya s'enfonça més i més, ara bé ells ja es busquen uns anys tranquilets. Quina desgracia la nostra!. I tots com babaus aguantant el que ens vulguin dir i suportant retallada rera retallada.
#26 Les meves salutacions són per la teva senyora mare. Per el teu pare no te les dono perque no sabries a qui donar-li.
#34 Tens raó, però mentre hi hagi partits o projectes de partit com els de SI, amb una colla de votants desinformats i babaus, mai no podrem arribar a bon port. Més a més, aquests votants, si és que ho són, no paran d'atiar el foc contra la resta d'independentistes. Resumint, part de la nostra desgràcia després de les eleccions generals, la debem a SI, que es van cuidar de cridar a no votar o votar estelada. Cal ser babau i mig, com per creure's això. I com deia en Carretero sobre qui ... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
Joan Lladonet De traïdors n’hi ha pertot. No tan sols a Espanya, a Veneçuela o als EUA, sinó també a Catalunya |