UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.51' ) WHERE id_article = 18215 ERC apunta que les consultes han estat un èxit allà on el partit té força ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 22:52 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Consultes independentistes doble fletxa

ERC apunta que les consultes han estat un èxit allà on el partit té força

Asseguren que 'han caigut molts prejudicis'

Comentaris 5  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El portaveu de l'executiva d'ERC, Ignasi Llorente, ha valorat les dades de participació provisionals en les consultes sobre la independència assegurant que s'ha constatat que 'el percentatge de participació allà on Esquerra té força ha estat per damunt de la mitjana en molts casos'. El republicà creu que això demostra que ha estat aquesta formació qui s'ha implicat a fons en les consultes. Troba molt important que amb les consultes celebrades a 166 localitats s'ha posat de manifest 'la normalitat amb què un poble pot decidir el seu futur' i ha assegurat que 'han caigut molts prejudicis'.

ignasi llorente erc
Comparteix
   

Finalment, el dirigent independentista ha agraït la participació i la implicació a les seccions locals d'Esquerra i als organitzadors de les consultes, perquè el
desenvolupament de la jornada electoral 'ha estat tot un èxit'.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#5
botiflERCs!!! fletxa Barcelona
14 de desembre de 2009, 10.44 h

Ah! Però encara queda algún lloc on Esquerra tingui força? Llavors sí que anem malament, sí...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Robert Bonet fletxa Golmés
14 de desembre de 2009, 09.29 h

El meu poble, Golmés, te un ajuntament d'Esquerra - AM i els resultats han sigut normalets.

Hem fet un 25%, també s'ha de dir que som lúnic poble de la comarca del Pla d'Urgell que no ha rebut CAP euro d'Esquerra i que fins hi tot algún regidor ha fet tot el possible per fer que les consultes no tinguessin èxit.

Nosaltres estem molt contents, ja que hem aconseguit lluitar contra la por i hem hagut d'arrasstrar a l'ajuntament fins a les consultes dirant tot el procès.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
14 de desembre de 2009, 08.37 h

El semi éxito de participación ER, lo a conseguido en pueblos que no llegan, a los 500 votantes, como Els Prats de Rey.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Mercè fletxa Lleida
14 de desembre de 2009, 05.27 h

Com sempre ha estat i serà en el futur, ERC és la clau de la independència democràtica de Catalunya i dels Països Catalans. És a dir, que la independència es guanya a les urnes i no pas amb populisme i demagògia.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Jordi-80 fletxa València
14 de desembre de 2009, 00.18 h

Per això mateix la sociovergència traurà a passejar les seues titelles antisistema i antipolítica, que apel·laran a la mitificada "societat civil" en contraposició als partits, perquè saben que els partits polítics són l'espina dorsal dels canvis, i als Països Catalans ERC és el pal de paller de l'independentisme i dels canvis polítics.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.