UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.171' ) WHERE id_article = 18236 ICV avisa que les consultes mostren la voluntat de superar l'Estatut ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 23:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Consultes independentistes doble fletxa

ICV avisa que les consultes mostren la voluntat de superar l'Estatut

Hi veuen un malestar que no es pot menystenir

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El secretari general d'ICV, Joan Herrera, ha avisat aquest dilluns que les 190.000 persones que aquest diumenge han votat a favor de la independència 'no són una anècdota' ni es poden 'menystenir' malgrat la baixa participació. Per ell, són un símptoma del 'malestar' dels catalans amb el tractament de l'Estat espanyol, l'eventual retallada de l'Estatut per part del Tribunal Constitucional i la manca de reconeixement de la realitat nacional catalana. En roda de premsa, ha considerat que si bé l'Estatut és una eina d'autogovern 'potent', caldrà anar més enllà i avançar cap a un Estat federal. Un debat que considera que caldrà plantejar 'amb totes les conseqüències' en cas de sentència adversa sobre l'Estatut.
joan herrera, ecosocialista, icv, iniciativa
Comparteix
   







Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
Vilalta fletxa Torà
14 de desembre de 2009, 20.04 h

Sí, és clar, els milers de ciutadans i ciutadanes que han votat á les consultes d'ahir van fer-ho per a "avançar" cap a un estat federal...espanyol! I què més? Tret d'alguna excepció, en aquest tema els d'ICV han fotut un paperot molt trist. No fa gaires dies en un debat a Tàrrega un diputat seu deia que no s'havia de votar perquè només hi havia dues opcions (independència sí o independència no) i ells estaven per l'estat federal.Ho explico aquí: Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.